امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پاسداشت هفته بسیج مستضعفین با برگزاری سه شب جشن در سالن اجتماعات شهروند نجف‌آباد _جشن بزرگ بسیج

خاکسار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج شهرداری نجف‌‌آباد با همکاری سپاه ناحیه نجف‌آباد، طی سه شب در سالن شهروند فرهنگسرای خارون، برنامه متنوع فرهنگی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی از برنامه ریزی سه برنامه با حضور سخنرانانی چون سردار عرب‌پور، سردار مقواساز جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان، رشیدزاده فرماندهی لشکر زرهی ۸ نجف‌اشرف و حضور پیشکسوتان بسیج، اعضاء فعال و فرماندهان پایگاه های مقاومت در این برنامه ها خبر داد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد در ادامه بیان کرد: در طول این برنامه ها که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج آیت الله ایزدی شهرداری و سازمان تدوین شده بخش‌های هنری فرهنگی مورد پسند جوانان چون خواننده های انقلابی حماسی مانند میلاد هارونی و مرتضی کشاورز، گروه سرود بسیج، گروه آکروبات علمدار و.. اجرا می شوند.
وی با اشاره به اهداف تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: در این ویژه برنامه‌ها ضمن تبیین اهداف و رسالت بسیج و تشریح رویکرد آن در قوام بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی به مفهوم ایجاد نشاط و فراهم نمودن فضای سازنده فرهنگی هنری و نشاط آور نیز تاکید ویژه‌ای شده است.
خاکسار افزود: اجرای موسیقی انقلابی، نمایش گروه موزیک لشکر زرهی ۸ نجف اشرف، برنامه های مفرح مخصوص خانواده‌ها مانند شعبده بازی، مسابقه حضوری و قرعه کشی شرکت کنندگان، نمایشگاه و غرفه محصولات فرهنگی از بخش های دیگر این برنامه ها به شمار می آیند.
وی اضافه کرد: گرامیداشت هفته بسیج فرصت مناسبی برای بازبینی و تبیین فرهنگ، ارزش های بسیجی و تبیین فرهنگ بسیجی است، در این راستا و در ادامه طرح "شهدای سلامت" و واکسیناسیون همگانی شهر، با همکاری شبکه بهداشت و درمان نجف‌آباد واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز در مبادی سالن انجام می پذیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.