امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت شهید احمد کاظمی و شهدای عرفه

شنبه 18 دی 1400. از ساعت 8:30 تا 11 صبح / در مسجد جامع نجف آباد. با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور

 شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی، شهدای عرفه و یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد همزمان با ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه کبری (س) شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه و یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی در مسجد جامع نجف آباد برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار شد هوشیار، مداح اهل بیت به مداحی پرداخت و سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پیرامون نگاه راهبردی و وحدت و کثرت شهدا به ایراد سخن پرداخت.

 جلالی گفت وقتی ما از شهدا صحبت می‌کنیم راجع به یک رویکرد و تفکر و استراتژی واحد بحث می‌کنیم، وقتی از شهدا صحبت می کنیم از یک توان، یک قبیله، و یک قشر مردان فاطمی و علوی صحبت می‌کنیم.

 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و زندگی شهدا بخشی از افتخارات این مملکت است و نگاه ما به این موضوع یک نگاه تفکری است.
 دکتر جلالی افزود احمد کاظمی فاتح خرمشهر بود شاید در این موضوع قدر حاج احمد شناخته نشد،

 ایشان افزود حاج احمد مسئولیت قرارگاه حمزه را در راه مبارزه با ضد انقلاب به عهده داشت و او بود که غائله ضد انقلاب و ناامنی و بحران در شمال غرب را مختومه کرد و این افتخارات از آن احمد کاظمی است.

 وی افزود وقتی به شهدا نگاه می کنیم یک وحدت رویه می بینیم شهدا سربازان خمینی و خامنه ای هستند شهدای ما از قاسم تا احمد و غیره همه دارای یک ویژگی واحد هستند و همه از یک شجره طیبه هستند و در یک دانشگاه درس خوانده اند و دارای یک تفکر واحد و دارای یک رویکرد و استراتژی جهادی و انقلابی هستند.

برنامه پایانی این مراسم مداحی حاج مهدی منصوری بود که با نوای گرم خود عطر و بوی شهدا را در فضا منتشر کرد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.