امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دو پروژه کلان نجف آباد روی میز مسئولین ارشد شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 26 آذرماه ۱۴۰۰ ،عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزبان جلسه قطار حومه ای نجف آباد اصفهان و کشتارگاه صنعتی نجف آباد بود.

در این جلسه دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون ، مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، مومنی ریاست شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، مسئول دفتر نماینده، مشاور عالی شهردار و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری حضور داشتند.

توضیح کامل مسیر قطار شهری و تشریح موانع و مشکلات ،  تاکید بر تداوم جلسات بصورت ماهانه تا رفع موانع و شروع پروژه و تدقیق طراحی مسیر و آماده نمودن طرح نهایی قطعه واقع در حریم شهر نجف آباد از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بودند .

تشریح اهمیت دسترسی کشتارگاه صنعتی نجف آباد بزرگترین کشتارگاه صنعتی غرب استان از آزادراه شهید کاظمی و اعلام آمادگی نماینده و فرماندار در پیگیری موضوع تا حصول نتیجه(درخصوص اخذ مجوز احداث دسترسی کشتارگاه از آزادراه در محل تلاقی جاده میان‌کوه با آزادراه) از دیگر موارد مورد صحبت در این جلسه بودند.

 در پایان مقرر گردیدپیگیریهای لازم در خصوص  تشکیل جلسه با مدیریت ارشد شهرداری اصفهان و تصمیم گیری پیرامون نحوه اتصال به اصفهان صورت پذیرد.
شایان ذکر است مسیر قطار حومه ای نجف آباد اصفهان از شهرهای : نجف آباد، گلدشت، کهریزسنگ، کوشک، خمینی شهر ، درچه واصفهان می باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.