امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:

باغ‌های صفوی ظرفیت ویژه برای توسعه گردشگری نجف آباد دارد

ایزدی با تأکید بر ضرورت حفظ هویت فرهنگی نجف آباد گفت: توسعه گردشگری نجف آباد می‌تواند بسترساز اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری در نجف آباد باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: همه شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارند و برخی شهرها نظیر نجف آباد یک برند بزرگ در این عرصه هستند.
ایزدی ادامه داد: نجف آباد خاستگاه بسیاری از بزرگان کشور است و در زمینه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری دارد و ما امیدوار هستیم که بتوانیم با همکاری شهرداری نجف آباد ضمن اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاران بتوانیم هویت و اصالت شهر نجف آباد را محفوظ بداریم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت حفظ اصالت فرهنگی و هویتی نجف آباد در عین توسعه گردشگری این شهرستان، تصریح کرد: باغ‌های صفوی نجف آباد ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارند و آماده همکاری با شهرداری نجف آباد هستیم تا بتوانیم با رویکردی تعاملی و سازنده ظرفیت های این باغ‌ها را در راستای توسعه گردشگری و جریان شهری نجف آباد به کار ببندیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.