امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان:

نجف آباد شهری تاریخی با ظرفیت گردشگری بالا است

 آذربایجانی با اشاره به پیشینه تاریخی نجف آباد گفت: حضور نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های غنی نجف آباد در حوزه گردشگری است.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، دکتر اصغر آذربایجانی قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان، با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده نجف آباد در حوزه گردشگری، گفت: قطعا یکی از اصول توسعه پایدار شهرهایی که هویت تاریخی و فرهنگی دارند توسعه گردشگری است که از منابع پایدار درآمدی برای شهرها محسوب می‌شوند.

 وی با بیان اینکه شهر نجف آباد به لحاظ ظرفیت‌های هویتی و تاریخی ظرفیت‌های بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: نجف آباد شهری است که قدمت آن به زمان صفویه بازمی‌گردد و اگر در راستای جریان شهری بسترهای توسعه گردشگری و احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی در این شهر شکل بگیرد،ظرفیت‌های خوبی برای توسعه پایدار شهر نجف آباد فراهم خواهد آمد.

 قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌هایی نظیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های گردشگری شهر نجف آباد است که به توسعه پایدار و جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران را برای این شهر فراهم می‌آورد.

 وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری می‌تواند نجف آباد را تبدیل به مقصد گردشگران کند که این موضوع بستری مناسب برای توسعه شهری و گسترش ظرفیت‌های گردشگری و جذب سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

 آذربایجانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اختصاصی شبکه استانی اصفهان برنامه سفر به شهرستان‌ها است، تصریح کرد: این برنامه به صورت هفتگی پخش می‌شود و فرصت‌های معرفی ظرفیت شهرستانها را فراهم می‌کند و مردم می‌توانند با ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌ها آشنا بشوند، شهر نجف آباد با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد از جمله شهرهایی است که چندین بار در این برنامه به آن پرداخته شده است و برنامه‌های رادیویی و برنامه زنده رود از جمله ظرفیت‌هایی است که در خصوص گردشگری استان و شهرستانهایی نظیر نجف آباد می‌توان از آن به خوبی استفاده کرد و سیاست ما در حوزه گردشگری معرفی شهرستان‌های استان اصفهان برای رونق گردشگری استان است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.