امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

رونمایی از تابلوی میدان ۵ اسفند

به مناسبت روز حماسه و ایثار نجف آباد انجام شد / رونمایی از تابلوی میدان شهدای ۵ اسفند در نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در ادامه برگزاری ویژه برنامه های روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، باحضور امام جمعه شهرستان نجف آباد و فرماندار و شهردار نجف‌آباد در میدان شهدا از نام جدید این گذرگاه ویژه رونمایی شد و نام آن به میدان شهدای ۵ اسفند تغییر یافت. 
حجت الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در این مراسم با اشاره به روز حماسه و ایثار نجف آباد اظهار داشت: ۵ اسفند برای دیار نجف‌آباد روز حیات، مقاومت، ایثار، انفاق، هوشیاری، آگاهی، به روز بودن، مدافع حق بودن و مقابله با زشتی و ظلم جهاد و فریاد هیهات من ذله است.
وی بیان کرد: افتخار می‌کنیم که مردانی در سال ۱۳۶۲ ایستادگی‌ کردند و در یک روز نزدیک به ۲۰۰نفر شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران نمودند که در ادامه مردم مقاوم‌تر آماده برای اعزام به جبهه شدند و افتخار می‌کنیم که چنین روزی به نام آنان نام گرفته است.
گفتنی است برنامه‌های هفته ایثار و شهادت نجف آباد از یکم تا ششم اسفندماه در سطح شهرستان با برنامه‌های آرمانی و ارزش‌محور ادامه خواهد داشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.