امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد در نشست خبری:

لزوم تبیین فداکاری آزادگان برای نسل جدید / برگزاری ویژه برنامه های روز حماسه و ایثار نجف آباد با شعار رسم پرواز

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت: فضای بهشتی جبهه تکرار نمی‌شود اما باید شجاعت و تلاش رزمندگان و آزادگان برای نسل جدید گفته شود.

عبدالرسول امامی صبح یکشنبه در نشست خبری روز حماسه و ایثار نجف آباد با اصحاب رسانه اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) انقلاب را عملیاتی کرد فضای ایثار و شهادت در کشور ایجاد شد و ایام دفاع مقدس که لحظه ای از آن را نمی‌توان توصیف کرد شکل گرفت.

وی افزود: فضای جبهه و جنگ قسمتی از بهشت است و وقتی این فضا تمام شد چنین فضای به یادماندنی و غیرقابل توصیفی دیگر شکل نگرفت، شاید نتوانیم این فضا را برای فرزندانمان یادآوری کنیم ولی با برگزاری برنامه‌های مختلف می‌توانیم به آنها نشان دهیم که آزادگان از هر ترفندی برای اعزام به جبهه استفاده می‌کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
شهردار نجف آباد ادامه داد: برحسب وظیفه‌ای که در قبال شهدا داریم برنامه هایی را از اول تا ششم اسفندماه به مناسبت هفته حماسه و ایثار نجف آباد تدارک دیده‌ایم، در حالی‌که قرار بود این برنامه‌ها با وسعت بیشتری ارائه شود اما به دلیل محدودیت های کرونایی به همین مقدار بسنده کردیم.
وی تشریح کرد: نام گذاری یکی از میادین شهر به یاد شهدا، آیین افتتاح خانه ایثار، رونمایی از تمبر پنج اسفند و زنگ ایثار از جمله برنامه های روز حماسه و ایثار نجف اباد است که با شعار «رسم پرواز» برنامه ریزی شده است.
امامی اضافه کرد: مسابقات ورزشی و نمایش های خیابانی با عنوان ایثار و شهادت، مستندسازی، بزرگداشت و کلیه رویدادها و اقداماتی که در این مدت برگزار می‌شود در یک مجموعه ویژه نامه نیز منتشر می‌شود که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
شهردار نجف آباد ابراز داشت: مجموعه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با موضوع ۵اسفند روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد را در شبکه اصفهان و شبکه دو سیما خواهیم داشت، همچنین در شهر برنامه‌هایی با عناوین شهدا در حال انجام است تا فضای شهرستان ایثار و شهادت باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.