امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد:

تلاش کردیم شهر حال و هوای حماسه و ایثار داشته باشد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد آذین بندی شهر به مناسبت روز حماسه و ایثار نجف آباد

یکم لغایت 6 اسفندماه به عنوان هفته ایثار و حماسه مردم شهید پرور نجف اباد در تاریخ کشور ثبت شده است و هرساله در این ایام برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 5 اسفند شهرستان نجف آباد ویژه برنامه های مختلفی برگزار می شود.

مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد با اشاره به برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه در هفته ایثار و حماسه مردم نجف آباد عنوان کرد: تلاش کردیم شهرستان نجف اباد در این هفته بخصوص حال و هوای ایثار و حماسه را داشته باشد و در این راستا آذین بندی و تبلیغات محیطی با محوریت شهدای پنجم اسفندماه در سطح شهرستان انجام شد.
وی تصریح کرد: نصب ٥١ وجه با متراژ٢٢٠متر مربع تابلو شهروندی با موضوع حماسه و ایثار مردم نجف آباد، ٣٠ عدد بنر تبلیغاتی با موضوع پوستر رسم پرواز ویژه گرامیداشت ۵ اسفند روز حماسه و ایثار نجف آباد، نصب ۵٠ عدد پرچم های عرضی با اشعار مربوط به شهدا، حماسه و ایثار، نصب المان های موقت با موضوع رسم پرواز در مناطق ۵ گانه شهرداری نجف آباد، نصب پرچم های میله ای در معابر و میادین اصلی شهر و نصب بنرهای اطلاع رسانی ویژه برنامه های گرامیداشت ۵ اسفند روز حماسه و ایثار نجف آباد با موضوعات مختلف از جمله این آذین بندی ها است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.