امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

خبرگزاری فارس با تمام ظرفیت آماده همکاری با نجف آباد است

 صبح امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد میزبان نشست صمیمانه‌ای با محسن آنالویی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان به همراه احمد مهره کش معاون این دفتر در شهرداری نجف آباد بود.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد محسن آنالویی مدیر خبرگزاری فارس در استان اصفهان گفت با توجه به رویکرد دولت تصمیم داریم ضریب بیشتری را در انتشار اخبار به شهرستانهای استان بدهیم به همین خاطر تاکنون دیدارهایی با شهرداران شهرهای بویین، داران، چادگان و شهرضا داشته ایم.

 آنالویی ادامه داد میزان مطالبات مردمی از رسانه ها بالا رفته لذا آنچه در توان رسانه ماست به میدان آورده ایم تا پاسخ خوبی باشد به این مطالبه به حق مردمی و از شهرداری نجف آباد می‌خواهیم در این جهاد تبیین پیش قدم باشد.

 وی ادامه داد نجف آباد از ظرفیت های بالایی به عنوان دومین شهر بزرگ استان برخوردار است که می توان در زمینه های معرفی حوزه های گردشگری، برندینگ، جشنواره اقوام، اقتصاد شهری و جذب سرمایه گذار، مقابله با فساد سیستمی، معرفی پروژه های عمرانی و طرح های فرهنگی اجتماعی از توان رسانه در پیشبرد اهداف کمک گرفت و ما آماده هرگونه همکاری هستیم.

 در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت از زمان شروع به کار در نجف آباد ارتباطمان با رسانه ها خوب بوده است به خصوص رسانه‌های نجف آباد که با آنها ارتباط پررنگی داریم و از دوستانی که در این حوزه فعالیت دارند خواسته ایم ضمن نقد منصفانه بادید امیدبخشانه ای در میدان باشند که هدف و برآیند حضورشان، ترمیم امید مردم باشد.

 امامی ادامه داد به شکر خدا طبق آمار رسمی منتشر شده در مباحث نوروز در انتشار اخبار جایگاه دوم استان را کسب کردیم و توانستیم در این زمینه تحولی ایجاد کنیم.

 شهردار نجف آباد افزود نجف آباد ویژگی های خاصی دارد که آن را منحصر به فرد کرده است، نجف آباد شهر شهیدان و شهر شهید محسن حججی است، شهری است که در آن زندگی قومیت های مختلفی را در عین برادری در کنار یکدیگر داریم، شهر ایثار و شهادت است.

 در پایان آنالویی مدیر خبرگزاری فارس در استان اصفهان گفت ما در خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه پیشرو با تمام ظرفیت آماده همکاری با نجف‌آباد هستیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.