امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار صمیمانه شهردار نجف آباد با مجمع طلاب یزدانشهر و امیرآباد

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سه شنبه 30 فروردین ماه 1401 عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه اسماعیل آخوندی عضو شورای اسلامی شهر، علیرضاخاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد، هاشم حسینی مدیر منطقه چهار و شهرام آخوندی مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد به دیدار اعضاء مجمع طلاب یزدانشهر و امیرآباد رفت.

 شهردار نجف آباد ضمن برشمردن سر فصل اقدامات عمرانی زیربنایی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی اجتماعی در مناسبت های گوناگون مانند دهه فجر، پنجم اسفند، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان در دو منطقه امیرآباد و یزدانشهر، از وجود مجمع طلاب به عنوان ظرفیتی بالقوه و همراه با فرهنگ انقلابی و مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

 در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل سازنده بین مجامع مناطق مختلف شهری، بر پوشش عملکرد سایر مراکز و پرهیز از موازی کاری به عنوان مهمترین عامل تقویت همکاری های مفید هر نهاد تأکید شد.

 تقویت نیروی فرهنگی و فعال، تربیت و آموزش و جایگزینی نیروهای متعهد و انقلابی در هر مجمع، تشکیل گروه های ارتباطی بین هر منطقه در جهت همسو سازی فعالیت های صورت گرفته، انسجام قشر روحانی و برقراری تعامل سازنده با استفاده از روش های نوین ارتباطی در جامعه، بیان مشکلات زیرساختی، عمرانی و امکانات مجمع و لزوم برپایی جلساتی از این دست از عمده موارد مطرح شده حاضرین در این دیدار بود.

 در انتها جهت تسهیل ارتباط گیری مجمع با سایر مراکز شهری و تعامل بهتر در انتقال تصمیمات اتخاذ شده حجت الاسلام رضاوندی از مجمع طلاب یزدانشهر و حجت الاسلام سوادکوهی از مجمع طلاب امیرآباد به عنوان نماینده انتخاب شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.