امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارتباط خوب آموزش و پرورش و شهرداری بسیار سازنده و کارگشا خواهد بود

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد صبح امروز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به پاسداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز بزرگداشت مقام شامخ معلم عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به اتفاق محمد حسن آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر و رسول صادقی مشاور شهردار به دیدار سید رضا موسوی زاده در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد رفت.

 موسوی زاده که پذیرای شهردار نجف آباد بود ضمن تبریک عید سعید فطر گفت ارتباط خوب آموزش و پرورش و شهرداری بسیار سازنده و کارگشا خواهد بود.

 وی ادامه داد در چند سال اخیر و دوران کرونا آموزش و پرورش دوران سختی را پشت سر گذاشت. تصمیم گیری در دوران کرونا خیلی سخت بود.

 در ادامه شهردار نجف آباد گفت دوست داریم قطار آموزش و پرورش همیشه در حرکت باشد مردم شهر قدردان و متوجه هستند و با تمام وجود احساس می کنند که چه کسی کار می کند و چه کسی کار نمی کند.

 امامی افزود وظیفه خود می‌دانیم از زحمات شما تشکر کنیم و  وظیفه همه است هر چه از دستمان بر می آید از ظرفیت شهر استفاده کنیم تا دانش آموزان بهتری تربیت شوند نهایتاً این دانش آموزان هستند که آینده سازان این شهر و مملکت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.