امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
همزمان باهفته فرهنگسازی مالیاتی

در آینده نزدیک مردم ثمره و نتیجه پرداخت های مستقیم خود را را در توسعه شهری و رفاه و سلامت بهداشتی جامعه می بینند

بازدید مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان از کشتارگاه صنعتی نجف آباد /به همراه ریاست شورای اسلامی و شهردار نجف آباد / 20 تیرماه 1401

 عباس مزیکی مدیر کل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در راستای اجرای طرح بررسی و بازدید پروژه های عمران شهری شهرهای استان «اجرایی از محل مالیات بر ارزش افزوده» از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری نجف آباد بازدید کرد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عباس مزیکی مدیرکل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان پس از بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت تشکر می کنم از شهرداری نجف آباد که این پروژه‌ها را با توجه به منابع مالی که عمدتاً از محل ارزش افزوده تامین می شوند شروع کردند و بعضاً بیش از ۹۵ درصد از مراحل اجرایی آن طی شده و امیدواریم در ماه های آتی به بهره برداری برسند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان افزود ما مالیات را صرفاً به صورت درآمد برای دولت نمی بینیم از کارکردهای مهم مالیات بحث توزیع ثروت، عدالت و رفاه اجتماعی است

وی ادامه داد امروز بحث ارزش افزوده و سهمی که از این محل به شهرداری ها تعلق می گیرد به دست مردم پرداخت می شود و کاملاً در رفاه شهر و رفاه اجتماعی موثر است.

مزیکی گفت کشتارگاه نجف آباد با توجه به نیاز امروز مردم به فرآورده های گوشتی که باید از مسیر سالم و بهداشتی به دستشان برسد می تواند کمک بزرگی به بخش اقتصاد، بهداشت و رفاه جامعه باشد از آن طرف در آمد این کشتارگاه می تواند به درآمدهای پایدار شهرداری تبدیل شود پس خود به خود یک بار عدالت و رفاه اینجا ایجاد شده است که پول را از مردم گرفتند و رفاه اجتماعی ایجاد کردند، فاصله طبقاتی را کم کردند و منتج به رفاه شهری می شود و بعلاوه بهداشت مردم بهتر رعایت می شود از آن طرف شهرداری هم می تواند با درآمد پایداری که ایجاد کرده مجدداً سرمایه گذاری دیگری انجام دهد و این رفاه به صورت تکثری اضافه شود.

???? ایشان در ادامه گفت امیدوارم در آینده نزدیک مردم ثمره و نتیجه پرداخت هایی که به صورت مستقیم انجام می دهند را در توسعه شهری و رفاه و سلامت بهداشتی خودشان ببینند.

???? مزیکی افزود بعضی از این گونه فعالیت ها اشتغال موثر ایجاد می کند و مردم مطمئن هستند آنچه به دستشان می رسد کاملاً بهداشتی است. باید از شهرداری نجف آباد تشکر کنیم یکی از بزرگترین کشتارگاه های کشور و بی نظیرترین ها در استان را در حال اجرا دارد جای تقدیر و تشکر دارد از دوستان شهرداری که زحمت کشیدند و همت کردند آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان داریم.

???? عباس مزیکی مدیر کل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که امروز میهمان شهر نجف آباد بودید و روند پروژه های عمرانی را بررسی کردید نظرتان در رابطه با وضعیت پروژه ها و روند در شهرداری نجف آباد چگونه است گفت هزینه کرد عوارض همواره یکی از سوالات مردم است لذا پروژه هایی از این دست می‌تواند زحمت شهرداری و همکاران شهرداری را به تصویر بکشد و مردم با فراغ بال بهتر و فکر راحت تر عوارضشان را بپردازند. مردم  وقتی می بینند در توسعه شهر های شان موثرند عوارض شان را راحت تر پرداخت می کنند.

 وی ادامه داد مردم وقتی می بینند در توسعه شهرهایشان موثر هستند و مسئولین پروژه هایی از این دست را برای مردم تعریف می کنند مطمئناً پولی را که به عنوان و شکل عوارض پرداخت می‌کنند صرف شهر و آبادانی و رفاه خودشان می شود حتماً همراهی و مشارکت بیشتری می کنند.

 ایشان در ادامه گفت مطمئناً شوق و علاقه به پرداختن عوارض بهتر می شود و در اسرع وقت پول به دست شهرداری می رسد آن وقت شهرداری هم می تواند طرح های خود را با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برساند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.