امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشست هم‌اندیشی شهردار و معاونین با اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف‌آباد، سه‌شنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۱ شهردار و مدیران شهری نجف‌آباد به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر نجف‌آباد در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری بود‌.
در این جلسه پس از تکریم اصلانی از مسئولیت املاک شهرداری نجف‌آباد و معارفه بعنوان مدیر پروژه مترو شهرداری ، مهندس فقهی به عنوان مسئول جدید املاک شهرداری نجف‌آباد معارفه شد‌.

در بخش دیگر این جلسه هم‌اندیشی، مهندس موسویان معاونت عمران و .. در سخنانی، مهمترین اقدامات عمرانی و پروژه‌های شاخص واحد عمران در مناطق شهری مانند بوستان زندگی، تقاطع شهدای دانشجو، نورپردازی پل زندگی، باغ بهشت، پروژه‌های ترافیکی سطح شهر، آسفالت معابر، پردیس سینمایی، شهربازی و پروژه‌های محله محور مناطق مختلف را تشریح نمود.
در ادامه نیز معاونین و مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر نیز در مورد مباحث مطرح شده و مهمترین معضلات شهری مانند تخصیص موارد سفر استانی ریاست جمهور، پیگیری و سنجش کیفیت اجرا پروژه‌های عمرانی، سرعت پیشرفت پروژه‌ها و تعریف شدن موارد جدید، آسفالت معابر، پیگیری مشکلات سگ‌های بلاصاحب، مشخص شدن درصد تحقق موارد منشور تعیین شده، آینده‌نگری در موارد شهری، جدیت در پرداخت به مسائل و نمودهای فرهنگی در پروژه‌ها، و تقدیر از دیدارهای مردمی شهردار و تبیین دستاوردهای این اقدام، سامان‌بخشی امور پیمانکاران و متصدیان بخش خصوصی، معضلات زیست محیطی و امور پسماند و فضای سبز ‌و.‌. از عمده مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مدیران مربوط هر بخش، در پاسخگویی به این موارد به ایراد سخنرانی پرداختند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.