امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هفتاد و هشتمین (78)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (11/4/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، هفتاد و هشتمین (78) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 11/4/1401 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهرو میهمانان ارجمند، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 78:

*پیرامون مطالبات اصلی مردم درباره فاضلاب و اعلام آمادگی شهرداری برای انجام کارهای تکمیلی فاضلاب و راهکارهای اعضاء شورا در این خصوص بررسی شد و مقرر گردید با شهرداری و سازمان آب در این خصوص مکاتبه شود و این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

*در ادامه جناب آقای محمدی ریاست اداره فنی و حرفه ای شهرستان با دعوت و هماهنگی قبلی در جلسه حضور و پیرامون عملکرد سازمان فوق به ارائه توضیحات پرداختند. تنوع رشته های فنی و حرفه ای که کم می باشد ـ راهکار لازم برای رونق فرهنگ کار در فنی و حرفه ای ـ بالا بردن پتانسیل جذب کارآموز ـ معادل سازی دروس در فنی و حرفه ای ـ شرکت های دانش بنیان در فنی و حرفه ای و ... از مباحثی بود که مطرح شد و در نهایت مقرر گردید آقای محمدی مشکلات سازمان فوق را به صورت مکتوب به شورا ارسال نمایند.
*در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قاسمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه شورا حضور بهم رساندند و ایشان به بیان مشکلات سازمان پرداختند و اعضاء شورا به بیان مطالبات خود از سازمان فوق به شرح ذیل پرداختند.
1-آموزش مداحان و حوزویان و ایجاد وحدت و هماهنگی بین اعضاء 2-هماهنگی تبلیغی با شهرداری برای فعالیت های فرهنگی نیاز است 3- نظارت به مسائل فرهنگی و اجتماعی مداحان و حوزویان 4- حمایت مالی مبلغان خواهر و برادر 5-تربیت و پرورش مبلغین توانمند در موضوعات مختلف 6-تقویت فضای مجازی از بخش معارف

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1- تفریغ بودجه سال 1400 شورای اسلامی شهر نجف آباد شامل فرم های خلاصه کل بودجه و تعادل درآمدها و هزینه ها ـ صورت مقایسه وصولی قطعی با پیش بینی درآمدها- صورت مقایسه هزینه های پرداختی با برآورد اعتبارات مطرح که پس از بحث و بررسی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
2- اصلاح بودجه سال 1400 شورای اسلامی شهر نجف آباد شامل فرم های خلاصه کل بودجه – درآمدها و منابع تأمین اعتبار- فرم مصرف به تفکیک فصول اقتصادی مطرح که پس از بحث و بررسی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
3- نامه شماره 19933/1401 مورخ 11/4/1401 شهرداری (به شماره 869/1401 مورخ 11/4/1401 دبیرخانه شورا )موضوع واگذاری قسمتی از امور به شرح ذیل به معاون محترم برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع انسانی شهرداری مطرح که پس از بحث و بررسی به استناد ماده 54 قانون شهرداریها مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
1) امضاي كليه مكاتبات شهرداري با اشخاص حقيقي و حقوقي ، ادارات ، سازمانهاي دولتي و ملي مستقر در شهرستان و شهرهاي ديگر ايران ( به استثناي مقامات مركزي ، فرمانداري و استانداري و شوراي اسلامي شهر ) از طرف شهردار با هماهنگي مستمر. بديهي است بهنگام مأموريت يا مرخصي شهردار  و ضرورت ، استثناء منتفي خواهد بود .
2) صدور دستور انجام هزينه هاي شهرداري با رعايت مفاد بودجه مصوب  .
3) موافقت با پرداخت تنخواه گردان براساس ضوابط مقرر و دستورالعمل هاي وزارت كشور .
4) انجام وظيفه در كميسيون عالي معاملات شهرداري در زمينه خريد مايحتاج موضوع ماده 3 آئين نامه مالي شهرداريهادرامورمربوط به حوزه معاونت برنامه ريزي وتوسعه مديريت منابع انساني ( مصوبه جدا دراين خصوص نيز اخذ وابلاغ گرديده است )
5) شركت در كميسيون معاملات متوسط شهرداري حسب ارجاع و بعنوان نماينده اينجانب موضوع ماده 3 آئين نامه  مالي شهرداريها.
6) انجام وظيفه در كميسيون عالي معاملات شهرداري در زمينه خريد مايحتاج موضوع ماده 6 آئين نامه مالي شهردايهادرامورمربوط به حوزه معاونت برنامه ريزي وتوسعه مديريت منابع انساني ( مصوبه جدا دراين خصوص نيز اخذ وابلاغ گرديده است )
7) انجام وظيفه در كميسيون تحويل در حد معاملات متوسط و عمده مرتبط با خريدها موضوع ماده 11 آئين نامه مالي شهرداريهادرامورمربوط به حوزه معاونت برنامه ريزي وتوسعه مديريت منابع انساني ( مصوبه جدا دراين خصوص نيز اخذ وابلاغ گرديده است )
8) امضاي كليه احكام و ابلاغ هاي كاركنان شهرداري در زمينه استخدام ، انتصاب ، مأموريت ، ترفيع ، ارتقاء گروه ، تغيير ضريب ، افزايش يا كاهش مزاياي قانوني ، بازنشستگي ، بازخريد ، انتقال و مانند آنها با هماهنگي اينجانب  .
9) امضاي قراردادهاي تنظيمي عمراني ، خدماتي و خريدها و اجاره هاي ارزش سر قفلي ها با رعايت دقيق تشريفات قانوني لازم بويژه مفاد آئين نامه مالي شهرداريها  .
10) اتخاذ تصميم نسبت به تقاضاهاي مرخصي استحقاقي و استعلاجي برحسب استحقاق كاركنان و مرخصي بدون حقوق طبق آئين نامه و دستورالعمل هاي مربوطه  
11) امضاي كليه مكاتبات در زمينه امور حقوقي ، ثبت اسناد و املاك ، اخطاريه ها ، غرامت و انتقال حقوق كسب و پيشه ، املاك و مستحدثات و تأسيسات واقع در مسير طرح هاي عمراني و توافقنامه هاي مربوط به واگذاري املاك معوض و كميته هاي ارزيابي- دفترخانه ها،كميته فني،كانون كارشناسان و ...  
12) امضاي قراردادهاي اجاره ، استيجاره ، خريد و فروش كه مقررات و تشريفات قانوني مربوطه را طي نموده و ابلاغ آنها به طرف هاي قرارداد.
13) امضاي مكاتبات مربوط به پيش آگهي ، ابلاغيه ، اخطاريه و ساير مكاتبات مرتبط با وصول درآمدهاي شهرداري و ارجاع اعتراضات واصله به كميسيون ماده 77 قانون شهرداري و صدور اجرائيه در مواقع لازم و در جهت كسب درآمد و حق و حقوق قانوني شهرداري .
 14) اعطاي تخفيف و كاهش به كدهاي مجاز حسب مصوبات مربوطه.
                ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.