امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هشتادمین(80)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

شنبه (25/4/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، هشتادمین (80) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 25/4/1401 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند تبریک عید سعید غدیر خم، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 80:

* در ابتدای جلسه آقای مهندس ایوبی معاونت محترم خدمات شهری باتفاق آقای احمدی سرپرست محترم شرکت پسماند در جلسه شورا حضور بهم رساندند و پیرامون لایحه شماره 14547 مورخ 21/3/1401 در خصوص هزینه دفن زباله به ارائه توضیحاتی پرداختند و اعضاء شورا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند اعم از اینکه اولویت تبدیل پسماند به کود و رسالت تفکیک از مبدأ و از بین نبردن و ترغیب مردم به جداسازی زباله بسیار اهمیت دارد. پیرامون جمع آوری زباله و ... نیز اعضاء سوالات خود را پرسیدند. همچنین در خصوص هزینه دفن سوال شد و اینکه باید آنالیز خاصی داشته باشد.

* در ادامه آقای حیدری مدیر محترم روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری در خصوص لایحه تمدید قرارداد آقای اسدی به توضیحاتی پرداختند و در نهایت مقرر گردید از طریق شهرداری مبلغ پیشنهادی برای این قرارداد به شورا ارائه گردد.

* سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا لطفی امام جمعه محترم یزدانشهر پیرامون مسائل فرهنگی منطقه 4 توضیحاتی ارائه نمودند و مطالبات فرهنگی بیان شد و ایشان عنوان نمودند از مطالبات مردم یزدانشهر شرکت اعضاء محترم شورا در مناسبت ها و مراسم ها این منطقه می باشد.
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1- نامه شماره 20239/1401 مورخ 13/4/1401 شهرداری (به شماره 901/1401 مورخ 15/4/1401 دبیرخانه شورا) موضوع پیش نویس شیوه نامه تشکیل صندوق مشارکت درمان (بیمه تکمیلی) پرسنل شهرداری و مدارک مربوطه در زمینه نحوه انجام امور مربوط به بیمه تکمیلی درمان پرسنل شهرداری و همچنین ریاست شهرداری در تأمین امور معیشتی و درمانی کارکنان مطرح که پس از بحث و بررسی با مساعدت مبلغ 000/000/000/10 ريال جهت تشکیل و راه اندازی صندوق بیمه ای مذکور و همچنین احتساب درصد        بیمه ای 30% سهم کارکنان و 70% سهم شهرداری جهت برقراری بیمه تکمیلی پرسنل و خانواده ایشان مطرح که پس از بحث و بررسی با عنایت به ضوابط استخدامی شهرداریها و بند 9 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مصوب 1/3/75 و اصلاحات بعدی آن مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
                              ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.