امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یک شنبه 13 شهریور 1401 سالن فرزانگان فرهنگسرای خارون میزبان جلسه ستاد مهر شهرداری نجف آباد بود

نجف‌آباد در مسیر جریان خدمت/ تشکیل ستاد مهر شهرداری نجف آباد و هماهنگی ویژه جهت بازگشایی مدارس

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در جلسه ستاد مهر که به ریاست عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد و حضور مدیران شهری و رییس سازمان ها و دیگر بخش های مدیریت شهری برگزار شد شهردار نجف آباد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به محدودیت زمانی موجود تا اول مهر و موقع بازگشایی مدارس، تلاش مجدانه مسئولین، مدیران مناطق و رئسای ادارات را راهگشای رفع موانع موجود و مشکلات این بازه زمانی اندک دانست.

 عبدالرسول امامی با اشاره به دوران کرونا و محدودیت های خاص آن زمان گفت با توجه به تعطیلی مدارس در سال های گذشته، امسال شاهد بازگشایی پرشور مدارس هستیم که شیرینی این اتفاق ویژه تنها با همت جهادی و تلاش مسئولین مربوطه محقق خواهد شد.

در ادامه شهردار نجف‌آباد طی حکمی مهندس سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری نجف آباد را به عنوان ریاست ستاد مهر جهت پیگیری امور و ساماندهی این بخش منصوب کرد.

 در ادامه علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اقدامات ستاد مهر را در دو بخش تبیین نمود و گفت ارسال و پیگیری تیم بازرسی روزانه در سطح شهر و اقدامات فرهنگی نظیر فضاسازی مناسبتی شهر، دیوارنگاره های شهری، تدوین و توزیع و نصب پوستر نظام نامه سرویس مدارس، توزیع تراکت های آموزش استفاده درست از سرویس های مدارس و تهیه موسیقی مهر ویژه آموزش مباحث شهروندی، ایمنی مدارس در برابر خطرات احتمالی، نصب علائم شهری و ترافیکی در مسیر دانش آموزان و سرویس مدارس، خط کشی معابر و دسترسی مدارس، تعریض سازی مسیر و آسفالت خیابان های منتهی به مدارس، لکه گیری و اصلاح آسفالت، نظافت شهری در روزهای نخستین مهر و افزایش تعامل با مدیران مدارس جهت رفع امور شهری در هر منطقه در دستور کار ستاد مهر شهرداری نجف آباد است.

 خط کشی معابر، تعیین مدارس کم برخوردار و مشارکت با اداره آموزش و پرورش جهت تجهیز آنها، تسهیل حرکت دانش آموزان، سامان بخشی معابر و دسترسی مدارس، رفع موانع ترافیکی شهری جهت تردد بهتر سرویس مدارس، تأمین ایمنی رهگذران مسیرهای روزانه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.