امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد رضا کتابی مدیر منطقه ۱ شهرداری نجف آباد با اشاره به انجام پروژه‌های شاخص در منطقه ۱ شهرداری نجف آباد گفت عملیات عمرانی پروژه‌های شاخص منطقه ۱ شهرداری با قوت در حال پیشرفت است

مدیر منطقه ۱ شهرداری نجف آباد تشریح کرد/ جریان خدمت در منطقه یک شهرداری نجف آباد

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد محمدرضا کتابی مدیر منطقه ۱ شهرداری نجف آباد با بیان اینکه عملیات عمرانی جریان خدمت در نجف آباد با قوت در حال رشد و توسعه شهر و خدمت به شهروندان است گفت در یکسال تغییر مدیریت شهر نجف آباد اتفاقات خوبی در حوزه خدمت رسانی به مردم شریف نجف آباد صورت گرفته است.

 وی در ادامه افزود در همه‌ی مناطق پنجگانه شهرداری نجف آباد پروژه‌های شاخصی وجود داشته است و شاهد پیشرفت خوب این پروژه‌ها با تلاش نیروهای جهادی شهرداری و خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستیم.

 کتابی خاطرنشان کرد در منطقه ۱ شهرداری نجف آباد عملیات اجرایی بوستان زندگی از پل زندگی تا بوستان خدمت در دو فاز در دست اجرا است که فاز یک از پل زندگی تا سرداب ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و فاز دوم نیز از سرداب تا بوستان خدمت به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در مرحله مناقصه قرار دارد.

 مدیر منطقه ۱ شهرداری نجف آباد از پیشرفت ۱۲ درصدی تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو خبرداد و اظهار کرد این پروژه با مساحت ۱۸۵ هزار متر مربع و بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مبلغ پیمان پروژه در حال اجرا است. و یکی از پروژه‌های شاخص و مؤثر منطقه یک شهرداری نجف آباد خواهد بود که جابجایی تاسیسات و معارضات پروژه به عهده شهرداری و مابقی در تعهد اداره راه می باشد.

 وی ادامه داد فاز یک نورپردازی پل زندگی به طول ۲۵۰۰ متر مربع و هزینه ۴۰ میلیارد ریال با ۳۵ درصد پیشرفت، تکمیل عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ بهشت با هزینه ۳۵ میلیارد و ۱۳۰۰ متر مربع، پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی فاز یک ساختمان باغ ایرانی، با مساحت یک هزار متر مربع و هزینه ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه یک شهرداری نجف آباد است.

 کتابی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز یک دسترسی جنوبی آرامستان جدید نجف آباد ۷۰ درصد پیشرفت داشته است تصریح کرد این پروژه به مساحت ۲۵  هزار متر مربع با هزینه‌‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری در حال پیشرفت است.

 وی در ادامه گفت از دیگر پروژه های شاخص منطقه یک شهرداری نجف آباد ایمن سازی نرده‌های عرشه پل زندگی از مرحله طراحی عبور کرده و مناقصه این طرح در حال برگزاری است و اعتبار این پروژه ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد خاطرنشان کرد پروژه‌های محله محوری نیز در منطقه یک وجود دارد که زیرسازی معابر «انتهای خیابان فرخی و فرعی ها»، فرعی های خیابان آیت الله حججی به مساحت ۵ هزار متر مربع، خاکبرداری و خاکریزی به مقدار ۲۵ هزار مترمکعب، آسفالت معابر خاکی به مقدار ۱۵ هزار مترمربع، روکش آسفالت معابر به مقدار ۷۴ هزار مترمربع،  لکه گیری معابر به مقدار ۴۰۰ تن، اجرای پروژه ضلع شرقی مسیر کوچه باغ زندگی، از جمله این پروژه‌ها می باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.