امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ شهری نجف آباد «یزدانشهر» با تأکید بر تلاش همه جانبه مدیریت شهری نجف آباد برای انجام و تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت کسب رضایت مردم با تحقق وعده‌ها و انجام پروژه های فرهنگی و عمرانی محقق می‌شود

مدیر منطقه ۴ نجف آباد مطرح کرد/ پیشرفت پروژه های شاخص، ترافیکی و محله محور منطقه 4 شهرداری نجف آباد

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ شهرداری نجف آباد با بیان اینکه در همه نقاط شهر، جریان خدمت جاری است و مردم شاهد رشد و توسعه شهر هستند گفت خدمات مدیریت شهری به ویژه در حوزه عمرانی برای مردم محسوس و مشهود است و خوشحال هستیم که دستاوردهای خوبی در این حوزه کسب کرده‌ایم.

 وی با اشاره به سرعت و کیفیت مطلوب پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد تمام تلاش مدیریت شهری کسب رضایت مردم است و این مهم با تحقق وعده‌ها و انجام پروژه‌های فرهنگی و عمرانی محقق خواهد شد.

 مدیر منطقه ۴ شهرداری نجف آباد به وجود پروژه‌های مختلف در منطقه ۴ شهرداری نجف آباد اشاره کرد و افزود عملیات اجرایی فاز یک فرهنگسرای کوثر تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است این فرهنگسرا مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و همچنین سالن آمفی تئاتر ۳۳۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵۰ نفر خواهد داشت و هزینه پیمان این پروژه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

 حسینی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی فاز نخست اسکلت المان ورودی غرب شهر نجف آباد عنوان کرد این پروژه با مساحت ۲ هزار متر مربع و مبلغ پیمان ۲۲ میلیارد ریال از جمله مطالبات مردم بوده است. و پروژه محوطه سازی میدان نجف اشرف با مبلغ پیمان ۱۰۸ میلیارد ریالی و مساحت ۱۲ هزار متر مربع تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

 وی مجموعه زمین‌های ورزشی سلامت را از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه ۴ شهرداری نجف آباد عنوان کرد و گفت این پروژه با هزینه ۸ میلیارد ریال و ۱۷ هزار متر مربع مساحت تا کنون به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری نجف آباد خاطرنشان کرد اجرای روکش آسفالت شاهد، منتظری، روکش آسفالت سطح شهر با هزینه ۶۰ میلیارد ریال  در حال اجرا است و اجرای لکه گیری با مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های آسفالت معابر در منطقه ۴ شهرداری نجف آباد است. که تا کنون ۵۴ هزار متر مربع از معابر آسفالت و ۳۰۰ تن لکه گیری انجام شده است.
 حسینی در ادامه تصریح کرد اصلاح هندسی کندرو بیمارستان الزهرا(س) اصلاح هندسی بلوار شاهد، طراحی و تصویب کندرو کمربند جنوبی، طراحی و تصویب اصلاح هندسی زیرگذر جلال آباد، طراحی و تصویب طرح ترافیکی بلوار پرستار، طراحی و تصویب طرح اصلاح هندسی تقاطع چناران پرستار و طراحی و تصویب اصلاح هندسی تقاطع خیام و شاهد از پروژه‌های ترافیکی منطقه ۴ شهرداری نجف آباد است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.