امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
صبح پنج شنبه 24 شهریور 1401 تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون میزبان جلسه مدیر خدمات شهری با مدیران، مسئولین فنی و فضای سبز مناطق پنج گانه شهری نجف آباد بود.

جلسه صمیمانه معاون خدمات شهری نجف آباد با مدیران و مسئولین فنی

در این جلسه که اولین جلسه پس از انتصاب مهندس صادقی به سمت معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد بود، پرسنل و مسئولین فضای سبز مناطق، کارشناسان فنی، تأسیسات و امور برق مناطق مختلف نجف آباد در سخنانی مهمترین موارد، مشکلات پیش رو و موانع خدمات رسانی بهینه به شهروندان را مطرح نمودند.

مهندس رسول صادقی در سخنانی ضمن تشکر از فعالیت و عملکرد خالصانه تمامی عزیزان در این حوزه، اعتبار بخشی به مدیر و پرسنل زحمت کش این عرصه و احترام به جایگاه شخصی و عملکردی افراد را از مهمترین موارد تقویت کننده روحیه و افزایش انگیزه در راستای ارتقاء عملکرد و نیل به اهداف عالی این معاونت دانست.
معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد پس از دریافت نقطه نظرات حاضرین در جلسه، ابراز امیدواری کرد با رفع موارد مطرح شده، تیم خدمات شهری بصورت منسجم، یکدل و همسو با اهداف مجموعه مدیریت شهری در  خدمات رسانی به شهروندان بیش از پیش موفق باشد.
در انتها مهندس صادقی به نشانه سپاس از کسب افتخار توسط امین سورانی که در رشته کوهنوردی موفق به فتح قله دماوند شده تقدیر و تشکر شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.