امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

آمادگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس

به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد از چند ماه پیش اقدامات و تمهیدات لازم را برای سرویس دهی مطلوب به همشهریان عزیز و دانش آموزان در دستور کار خود قرار داده است.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد رضا رضایی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد اعلام کرد در آستانه بازگشایی مدارس با هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اقدامات لازم فرهنگی، تبلیغی و آموزشی برای آغاز بکار سرویس دانش آموزان به عمل آورده شده است.

 رضایی افزود در همین راستا برای مدیران شرکتها و رانندگان حمل و نقل دانش آموزان، کلاس های آموزشی، برنامه ریزی و در شرف برگزاری می باشد. و آیین نامه ای انضباطی در چهارچوب قوانین و ضوابط موجود تهیه شده است که برای اجرا ابلاغ  شده است.

 وی ادامه داد برای شناسایی خودروهای سرویس دانش آموزان کد شناسایی و  لگو، طراحی و تهیه شده که برروی اینگونه خودروها نصب می شود. وراننده اینگونه خودروها نیز باید وفق مقررات مجوز تردد دریافت کنند.

 وی افزود طبق سنوات گذشته نیروهای بازرسی سازمان و گشت مشترک سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری و پلیس راهور و اماکن به منظور نظارت بر فعالیت صحیح رانندگان و رسیدگی به تخلفات احتمالی آنها، همزمان با بازگشایی مدارس پیش بینی شده است.

 ایشان ادامه داد تاکنون برای هماهنگی با مدیران شرکت های حمل و نقل دانش آموزی و نمایندگان فرمانداری، آموزش و پرورش، پلیس راهور و اداره نظارت بر اماکن عمومی در محل این سازمان جلسات مستمری تشکیل و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

 رضایی در مورد نرخ کرایه سرویس دانش آموزان اعلام کرد بدین منظور شش جلسه کارشناسی از خرداد ماه سال جاری تاکنون در خصوص بررسی و تعیین نرخ کرایه سرویس دانش آموزان بر اساس شاخص های کمی و کیفی درمحل سازمان تشکیل و سپس درسه جلسه شورای آموزش و پرورش  و پنج جلسه  کارگروه ماده ۱۸ با حضور اعضا بررسی و تصویب و نهایتاً توسط شورای اسلامی شهر بررسی و مورد تصویب نهایی قرارگرفت.

 ایشان افزود والدین گرامی برای استفاده از سرویس دانش آموزی ابتدا باید تقاضای خود را درمحل واحد آموزشی(تحصیل) فرزندخود ارائه و از آن طریق به شرکت های حمل و نقل دانش آموزی منعکس و سپس وسیله نقلیه مناسب توسط شرکت ها تامین و انجام خواهد شد.

 وی در همین ارتباط ضمن تشکر از همراهی و همکاری والدین دانش آموزان، درخواست نمود برای حفظ امنیت و آرامش فرزندان خود برای تهیه سرویس صرفا"ازطریق شرکت ها و رانندگان تایید شده و دارای مجوز اقدام کنند و از استفاده خودروهای متفرقه و فاقد مجوز جدا" خوداری کنند.

 رضایی درپایان برای تکمیل تعداد خودرو سواری مورد نیاز برای  سرویس دانش آموزان از علاقمندان دعوت به همکاری نمود. همچنین اعلام کرد مسئولین سازمان آماده پاسخگویی به شهروندان و والدین محترم خواهندبود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.