امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشست فصلی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان در شهرستان نجف آباد

نشست فصلی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح روز شنبه 23 مهرماه در شهرستان نجف آباد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، شهردار نجف آباد در نشست فصلی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت فرهنگ و تقویت فضاهای فرهنگی گفت: بنای اداره ی امور شهری در شهر نجف آباد، اولویت فرهنگ و مباحث فرهنگی است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: اگر بخواهیم تحولی در جامعه ایجاد کنیم باید به فرهنگ توجه کنیم، ادامه داد: فرهنگ تنفس جامعه است و با اصلاح فرهنگ جامعه، آن را بیمه کرده ایم.

تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست گفت : فرصت های بسیار خوبی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری وجود دارد که می توان از آن برای استان بهره گرفت.

در ادامه رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها به ادامه ی مسائل و مشکلات در ادارات شهرستان پرداختند.

خاطر نشان می شود، نشست فصلی یک روزه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان با حضور مدیر کل، اعضا شورای معاونین، روسای ستادی اداره کل و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان 23 مهرماه1401 در شهرستان نجف آباد برگزار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.