امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پاسخگویی در مسیر جریان خدمت / دوشنبه ۹ آبان‌ماه ماه ۱۴۰۱

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت/ نشست صمیمی و هم اندیشی شهردار نجف آباد با معتمدین و شهروندان منطقه یک نجف آباد

 نشست صمیمی و هم اندیشی عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، با معتمدین محلی و شهروندان نجف آبادی در شهرداری منطقه ۱ برگزار شد.
  به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت حمله تروریستی به زائران احمد بن موسی(ع) در شاه چراغ  پس از خیر مقدم گویی گفت از معتمدینی که با نگاه مشارکتی به مشکلات مردم نگاه می کنند و در پی رفع مشکلات شهر هستند تشکر می کنم.

 در ادامه معتمدین به نوبت مسائلی همچون سد معبر، کمبود فضاهای عمومی، اجرای برنامه های فرهنگی، آلودگی هوا، برطرف کردن نقص های کارت شهروندی، درخواست به‌روزشدن سایت شهرداری، رسیدگی به ترافیک مرکزی شهر، ایجاد بازارچه های محلی، درخواست دقت بیشتر در انتخاب نوع درختان و فضای سبز شهرداری، پیشنهاد ایجاد بازار گل، آزادسازی خیابان ۲۲ بهمن، احداث شهرک‌های مبل پزشکی و غیره مطرح کردند.

 در ادامه قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت اگر در احداث پروژه ها و نظرات مردم گرفته شود رضایت مردم را بهتر به دنبال خواهد داشت و ما در بحث منشور شورا از نظرات مردم استفاده کردیم تا بتوانیم به خواسته های مردم رسیدگی کنیم.

 وی افزود در مرکز شهر کوچه های خاکی زیادی داریم و برای همین منظور بودجه خوبی برای کوچه های خاکی در نظر گرفتیم. حتی در مرکز شهر معابری هستند که فرسودگی زیادی دارند. که امیدواریم با اعتبار در نظر گرفته شده دیگر در شهر معبر خاکی وجود نداشته باشد.

 در ادامه شهردار نجف آباد افزود اگر شهر را از خود بدانیم قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد و ما در اداره شهر حتما از نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد.

 ایشان افزود در رابطه با ساماندهی ترافیک و مشاغل مزاحم شهری اگر اتحادیه ها به میدان بیایند و مثلاً شهرک مبل بزنن ما هم حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

 وی در پایان گفت شهرداری و شهر را از خودتان بدانید و به شرط حیات این جلسات موثر را ادامه خواهیم داد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.