امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه 18 آبانماه 1401 علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد میزبان توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر بود.

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری میزبان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر

در این دیدار و نشست صمیمی که در محل خانه تاریخی نوریان (خانه کتاب فرهنگان) مهندس خاکسار به اتفاق لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در دیدار ریاست، معاونین، ریاست انجمن های شعر،سینما، نمایش موسیقی و هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر انجام شد درباره مهمترین سرفصل های همکاری، تعامل و مشارکت در اجرا و برگزاری ویژه برنامه و اقدامات فرهنگی هر بخش بحث و تبادل نظر شد.

افزایش زمینه و انگیزه تعامل بین ادارات و سازمان های دو شهر به عنوان همسایه و مشارکت کننده فرهنگی، توجه ویژه به جایگاه والای نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرهای نجف آباد و خمینی شهر به عنوان نهاد تجمیع و راهبر امور فرهنگی و مذهبی، تهیه طرح و تلاش به ایجاد رابطه پیوند خواهر خواندگی فی مابین نجف آباد و خمینی شهر و افزایش نشست های تعاملی جهت به اشتراک گذاشتن تجربه های حوزه فرهنگ و هنر بین دو شهر از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
مهندس خاکسار در بخش معرفی و تسریح عملکرد سازمان تحت امر خویش به مهمترین اقدامات حوزه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اشاره داشت. پیگیری فرهنگسرای خانواده و تغییر سمت و سوی مجموعه های فرهنگی از حوزه کتاب و کتاب خوانی صرف به انجام امور یک فرهنگسرای تخصصی، پیگیری ایجاد فرهنگسرا و سالن تخصصی تئاتر در یزدانشهر، تعامل با راهور و اداره آموزش و پرورش شهرستان در تدوین و عملیاتی شدن طرح پلیس مدرسه، مجموعه اقدامات فرهنگی ستاد مهر ویژه بازگشایی مدارس، حمایت مالی و امکانات اجرا از نمایش مصطی پادگان،  و تدوین اطلس فرهنگی شهر از مهمترین مواردی بود که خاکسار ضمن تشریح آن به انواع شیوه های برگزاری برنامه ها مانند مشارکتی، مشارکتی حمایتی و سفارشی پرداخت.
در پایان دو طرف ضمن تأکید بر تقویت ارتباط و تعامل سازنده ادارات فرهنگی دو شهر، بر افزایش حس مطالبه گری در شهروندان و ایجاد فضای تبیین تأکید کردند. تعیین عبارت حسینیه ایران به عنوان برند و هویت اختصاصی خمینی شهر و افزایش مشارکت سه شهر نجف آباد، خمینی شهر و فلاورجان در بزرگداشت 5 اسفند، روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد و اشتراک بیش از پیش در برگزاری ویژه برنامه های تقویمی و ملی بخش دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
دیدار از امکانات سالن اجتماعات شهرداری نجف آباد، سالن شهروند و تالار فرزانگان و بازدید از پروژه در حال ساخت پردیس سینمایی خارون نیز بخش آخر این میزبانی بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.