امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران

ما همانیم که می خوانیم

مهندس خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ویژه برنامه های سی امین هفته کتاب و کتابخوانی مجموعه شهری شهرداری نجف آباد را تشریح نمود.

علیرضا خاکسار ضمن اعلام اقدامات و برنامه های تدوین شده این مناسبت، از عضویت رایگان در واحد کتابخانه های فرهنگسراها و مجموعه های فرهنگی، معرفی برترین های کتابخوان و جشن های ویژه هفته کتاب را از مهمترین موارد آن یاد کرد.
کتابخانه گردی، همایش های ترویج کتابخوانی در مراکز، مجموعه جشن های یار مهربان مراکز،  نشست های متعدد کتابخوان، مسابقه های کتابخوانی در بخش های مختلف از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته دانست و افزود ویژه برنامه هایی چون جشن من و کتاب، شب های روشن و نمایشگاه های کتاب و تازه های نشر نیز در این هفته به اجرا در خواهند  آمد.
مهندس خاکسار افزود فضاسازی شهری در انواع مدیاهای شهری و اطلاع رسانی  با مضمون ترویج کتابخوانی، اطلاع رسانی برنامه های مجموعه های شهری میزبان ویژه برنامه های این هفته، تهیه پوستر های کشوری هفته کتاب و برگزاری جشن های ویژه در مناطق و مراکز مختلف شهری را از دیگر بخش های این اقدامات خواهد بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.