امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد پروژه‌های عمرانی و خدماتی این منطقه در راستای تحقق جریان خدمت را تشریح کرد

جریان خدمت در محلات منطقه یک شهرداری نجف آباد/ از پایان عملیات اجرایی فاز نخست ساختمان باغ ایرانی تا حفر 10 حلقه چاه جذبی

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد محمدرضا کتابی مدیر منطقه ۱ شهرداری نجف آباد با اشاره به استمرار عملیات عمرانی جریان خدمت در محلات شهر نجف آباد برای رشد و توسعه شهر و ایجاد شرایط ایده‌آل برای زندگی شهروندان، اظهار کرد: با جهاد عمرانی برای اجرای پروژه‌های متعدد در راستای رفع نیاز شهر و شهروندان، شاهد خدمت‌رسانی نیروهای جهادی شهرداری به شهروندان هستیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های محله محور در حال انجام منطقه یک شهرداری نجف آباد شامل: اصلاح هندسی سه‌راهی بلوار فجر به آیت با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال، عملیات زیرسازی معابر اصلی و فرعی منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، عملیات اجرایی جدول و کانیو معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ بر۵.۲ میلیارد ریال و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال است.

????مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد با اشاره به پایان عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع، افزود:  هزینه اجرایی این پروژه ۱۰۶ میلیارد ریال بوده است که با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان انجام شد.

????وی از پایان عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع با هزینه اجرایی ۶۱ میلیارد ریال در منطقه یک شهرداری نجف آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه انجام شد.

کتابی با اشاره به پایان عملیات اجرایی فاز نخست زیرسازی معابر اصلی و فرعی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع با هزینه اجرایی ۱۰ میلیارد ریال، گفت: یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها در ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری است که در منطقه یک مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مسیر دسترسی جنوبی آرامستان جدید به متراژ ۲۵ هزار مترمربع و هزینه اجرای ۳۲.۵ میلیارد ریال به پایان رسسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد از پایان عملیات اجرایی فاز نخست ساختمان باغ ایرانی و اتمام سفت‌کاری به متراژ ۱۳۰۰ متر مربع و هزینه اجرای ۴۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی معابر اصلی سطح منطقه با اجرای جوی و جدول به متراژ ۵۵۰ متر و هزینه اجرای ۴.۶ میلیارد ریال نیز به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های تکمیل شده منطقه یک شهرداری نجف آباد عملیات اجرایی حفر 10 حلقه چاه جذبی است که با صرف ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شد.

کتابی با اشاره به پایان عملیات اجرایی بهسازی قنات شیربچه با هزینه اجرایی ۵ میلیارد ریال، گفت: اقلیم خشک و نیمه‌خشک فلات مرکزی ایران از شرق کوه‌های زاگرس مرکزی و در دشت نجف آباد باعث به وجود آمدن شبکه جالبی از رشته‌های متعدد قنات ها شده که قنات شیربچه یکی از مهمترین آن‌ها است.

وی افزود: اصلاح هندسی سه‌راهی بلوار فجر به آیت با هزینه اجرایی ۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های محله محور در حال انجام این منطقه به شمار می‌رود.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد از پایان عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک چینی و بتن‌ریزی به مساحت ۴۰۰ متر مکعب و طول ۴۵۰۰ متر خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، همچنین عملیات اجرایی اصلاح هندسی سه‌راهی دلگشا و بلوارطالقانی با هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریال به پایان رسیده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.