امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ بازدید شهردار نجف آباد از پروژه های شاخص و محله محور منطقه ۳ نجف آباد

بازدید میدانی شهردار و مدیران شهری از پروژه های در دست اقدام شهرداری منطقه سه نجف آباد (ویلاشهر)

سه شنبه 24 آبان‌ماه 1401

 عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه سید رسول موسویان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری و بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری از پروژه های شاخص و محله محور منطقه ۳ بازدید بعمل آورد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد در گفتگو با خبرنگار شهرداری گفت هدف از این بازدید رصد میدانی روند رشد پروژه‌های شاخص و محله محور ویلاشهر و رفع نقص احتمالی آنها بود.

 وی افزود در این بازدید به اتفاق هیئت کارشناسی همراه از روند عمرانی، گذرهای اصلی و فرعی و میدان اصلی شهرک جنب کنار گذر ویلاشهر به صورت میدانی بازدید بعمل آمد.

 ایشان ادامه داد از دیگر پروژه های ترافیکی شاخص منطقه ۳ که مورد بازدید قرار گرفت می توان از زیر گذر شهدای کارگر و میدان و مسیرهای منتهی به آن نام برد.

 امامی در ادامه به بازسازی خانه فرهنگ ویلاشهر بعنوان یکی از پروژه های فرهنگی شاخص و محله محور ویلاشهر اشاره کرد و گفت امیدوارم با تلاش شبانه روزی و جهادی همکارانم بتوانیم هر چه زودتر این پروژه ها را تکمیل و افتتاح و در اختیار همشهریان عزیز قرار دهیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.