امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

استمرار جریان خدمت در نجف‌آباد/ هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای ۵۱ هزار متر جدول‌گذاری معابر نجف آباد

 شهردار نجف آباد از پایان عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه این شهر طی شش ماهه نخست امسال در راستای جریان خدمت خبر داد و گفت: برای اجرای این اقدام ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در گفت‌ و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری سطح شهر، گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی اجرایی می شود.

 وی با بیان اینکه اجرای عملیات جدول‌گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت مسائل عمرانی شهر، صورت می‌گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را انجام می‌دهد.

 شهردار نجف آباد ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه جریان خدمت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه به طول ۵۱ هزار متر و ۶۱۰۰ متر مکعب انجام شده است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

امامی خاطرنشان کرد: در ادامه فرایند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری معابر فرعی نیز انجام خواهد شد.

 وی تاکید کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.