امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ عملیاتی کردن تفاهم نامه تحویل 120 لیتر برثانیه پساب فاضلاب

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در دفتر خود میزبان نمایندگانی از شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری و مهندس جعفری معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه‌گذاری آبفا استان، مهندس شهیر مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت و مهندس کاظمی مدیر امور آبفای نجف آباد جهت عملیاتی کردن تفاهم نامه تحویل یکصد و بیست لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب به شهرداری نجف آباد بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن تشکر از آبفای استان در هموار کردن مسیر تفاهم نامه و همراهی های ایشان گفت در ابتدا قرارداد شهرداری و آبفا و اسنادی که گویای این امر بود از شفافیت لازم برخوردار نبود که با جلساتی که برگزار شد به نتایج خوبی رسیدیم و الحمدلله با تفاهم نامه موجود که امروز به امضا خواهد رسید به شفافیت لازم دست پیدا خواهیم کرد.

 امامی در ادامه ضمن تشکر از ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی افزود در طی این مسیر از ظرفیت نماینده محترم شهرستان استفاده شده است و امیدواریم عملیات اجرایی آبفا در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.

 در ادامه این نشست دکتر عیدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد درخواست یک لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز کشتارگاه نجف آباد مطرح کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.