امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری نجف آباد بمناسبت هفته بسیج

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی(ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن ، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون  نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری  و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم. هر جا کار بسیجی و عمل انقلابی بوده، بسیج با کمترین هزینه و عملکرد بسیار ورود پیدا کرده و امروز این نهاد انقلابی در کنار مردم در مقابله با کرونا ایثارگری می‌کند.

اینجانبان فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی شهرستان نجف آباد  تبریک عرض نموده و در ظل توجهات حضرت  ولیعصر(عج) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توفیق روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.