امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کارگروه هم اندیشی فرهنگ شهروندی

سه‌شنبه اول آذرماه ۱۴۰۱، کارگروه هم‌اندیشی فرهنگ شهروندی نجف‌آباد در محل سالن فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.

در این کارگروه که به ریاست مهندس صادقی معاونت خدمات شهری شهرداری نجف‌آباد و با حضور نمایندگان بخش‌های فعال و تاثیرگذار شهروندی تشکیل شد پیرامون جریان‌سازی همه‌جانبه در راستای تقویت و آموزش فرهنگ‌شهروندی بحث و تبادل نظر شد.
مهندس صادقی در سخنانی اعلام کرد فعالیت در این راستا با سه هدف افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و موارد آن، ترغیب و تقویت حس مسئولیت پذیری و بالا بردن انگیره و حس مشارکت اجتماعی در اعضای جامعه مدون شده و وظیفه هر بخش به طور دقیق تعیین و تدوین شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری نجف‌آباد افزود کاهش معضلات شهری مانند مدیریت زباله خارج از نوبت و زباله تجمعی، بازیافت، ترافیک شهری، ایمنی، وندالیسم، فضای سبز، محیط زیست، مشاغل مزاحم و.. از دیگر موارد مورد بحث در این کارگروه بود.
صادقی با اعلام مختصات راهکارهای این آموزه ها، تشکیل گروه‌های شهروندی مانند اساتید دانشگاهی، دانشجویان، دانش‌آموران، معلمان پرورشی و .. را جهت ترویج و آموزش مباحث شهروندی در جامعه مهم و قابل توجه دانست.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.