امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

 جریان خدمت در محلات منطقه ۳ شهرداری نجف آباد/ بیش از 251 میلیارد ریال پروژه محله محور در منطقه 3 نجف آباد

 مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد از اجرای بیش از 251 میلیارد ریال پروژه محله محور در این منطقه خبر داد و گفت: برای آبادانی منطقه و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد اظهار کرد پروژه‌های محله محور در حال انجام منطقه ۳ شهرداری نجف آباد شامل زیرسازی و جدول‌گذاری شهرک آپادانا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۲ میلیارد ریال، زیرگذر شهدای کارگر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال، عملیات جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهرک صنعتی کاوه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال، لوله‌گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی در شمال بلوار آزادگان با هزینه‌ای بالغ بر ۵.۷ میلیارد ریال، خط‌کشی عابر پیاده و طولی ترافیکی سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال است.

???? وی از پایان عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع باهنر و ولی‌عصر(عج)  با  هزینه اجرای ۴ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد عملیات اجرایی لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی در شمال بلوار آزادگان نیز با هزینه اجرا ۵.۷ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد با تاکید بر تلاش شهرداری منطقه برای آبادانی منطقه و آسایش شهروندان، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهرک صنعتی کاوه به عنوان یک پروژه مشارکتی با هزینه اجرای ۱۸ میلیارد ریال تکمیل شده است.

 وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست پیاده‌روسازی معابر اصلی و فرعی مساحت۵۵۰ مترمربع با هزینه اجرا ۲ میلیارد ریال به پایان رسیده است، اظهار کرد: پایان عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مساحت ۸۵ هزار مترمربع از دیگر پروژه‌های منطقه سه شهرداری نجف آباد به شمار می‌رود که برای اجرای آن ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.