امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

 نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ پروژه زیرگذر شهدای کارگر نقطه اتصال ایمن ویلاشهر به کنارگذر شمال شهر

زیرگذر شهدای کارگر، در منطقه ۳ شهرداری نجف آباد به صورت مشارکتی همزمان با دو پیمانکار، با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی به روز های بهره برداری نزدیک میشود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید رسول موسوی یان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد با اشاره به پروژه های شاخص منطقه ۳ نجف آباد از پروژه زیر گذر شهدای کارگر بعنوان یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری و شرکت شهرک‌ها نام برد.

وی افزود زیرگذر فعلی، زیرگذری بسیار نا ایمن و خطرناک است چراکه این زیرگذر عملاً  مسیر آبرو بوده و بعدها تبدیل به زیرگذر شده است و خوشبختانه پس از مطالعات انجام شده به صورت مشارکتی، بین شهرداری و شرکت شهرکها، احداث زیرگذر شهدای کارگر شروع شد.

موسویان ادامه داد اجرای سمت بدنه ویلاشهر با شهرداری و سمت بدنه شرکت صنعتی با شرکت شهرک ها است که دو پیمانکار به صورت هم زمان شروع به کار کردند. تعهدات شهرداری بالای ۹۰ درصد در حال انجام است و اگر بقیه عزیزان که در تکمیل این پروژه سهیم هستند بتوانند هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل کنند می توانیم ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده پروژه را به بهره برداری برسانیم و با افتتاح آن بتوانیم مشکل یکی از نقاط بسیار خطرناک و پر حادثه شهر را حل کنیم.

ایشان ادامه داد به موازات افتتاح این محور برآنیم زیرگذر قدیم را به صورت یک محور پیاده راه و یا دسترسی ماشین های سبک به پارک کوهسار حفظ کنیم و آن فضا را به یک فضای ایمن تبدیل کنیم.

وی ادامه داد شهرداری پروژه زیرگذر شمالی شهدای کارگر را علیرغم مشکلات مالی فراوان در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

موسویان در پایان افزود بازدید و نظارت بر این پروژه به صورت مستمر به همراه شهردار و دیگر کارشناسان شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام می‌شود و این نظارت موید این موضوع است که این پروژه برای شهرداری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.