امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ برگزاری نشست شورای‌عالی سرمایه گذاری در شهرداری نجف آباد

نشست شورای عالی سرمایه گذاری با حضور عزیز خانی نماینده عمرانی استانداری و حضور کلیه اعضا به ریاست عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در شهرداری مرکزی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد جمشید اسماعیلی مدیرعامل دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری نجف آباد خبر از برگزاری نشست شورای‌عالی سرمایه گذاری در شهرداری نجف آباد داد و گفت در این نشست پیرامون تکمیل و بهره برداری و مشارکت مدنی سالن های ورزشی اداره آموزش و پرورش و درخواست سرمایه گذار پروژه مشارکتی شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان و نحوه مشارکت بخش خصوصی در امور کشتارگاه صنعتی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

اسماعیلی در ادامه افزود از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به بررسی مجوز فراخوان اجاره هفت برج خارون و مجوز فراخوان شهربازی پارک فیروزه اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد در آخر دستور کار این نشست به ارائه ارز یابی اقتصادی پروژه ۱۷ شهریور پرداخته شد و تصمیم گیری های لازم انجام شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.