امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنجاه و سومین نوبت از رسانه شهری و فرهنگ شهروندی

قاتل خاموش در کمین است!!

علیرضا خاکسار در مصاحبه با خبرنگار اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد پنجاه و سومین نوبت از رسانه شهری و فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد را توصیف نمود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در سخنانی ضمن اشاره به نوبت قبل این رسانه که به موضوع پسماند پرداخته شد، مهمترین اهداف طراحی و اجرای این نوبت از مجموعه تابلوهای شهروندی با محوریت ایمنی را اعلام نمود. مهندس خاکسار افزود با توجه به شروع فصل و استفاده شهروندان از وسایل گرمازا در منازل، توضیح و اعلام خطر در مواردی که هرسال عدم رعایت آن ها خطراتی جانی و مالی به همراه دارد هدف اصلی این سری از تابلوهای شهری است.
مهندس خاکسار گفت: شعار اصلی این نوبت از مجموعه تابلوهای شهری، "قاتل خاموش در کمین است" تعیین شده که در طراحی هایی با ترکیب مضمون بصری با علائم هشدار دهنده به مهمترین  خطرات این موضوع پرداخته شده است. بخاری با شعله قرمز استفاده نشود، از اجاق گاز برای گرمایش استفاده نشود، از کلاهک H استفاده شود، لوله بخاری در آب استفاده نشود، عدم استفاده از خم اضافه و چک کردن مسیر لوله بخاری و.. از مهمترین دغدغه های این فصل از جامعه بوده که در این نوبت به آن ها پرداخته شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.