امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شروع پرشور و نشاط مدرسه شهروندی نجف‌آباد/ زنگ مدرسه شهروندی در صبحگاه مدارس نواخته شد / عکس / فیلم

 دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱، اولین برنامه از طرح مدرسه فرهنگ شهروندی بصورت همزمان در بیش از ۵۰ مدرسه پنج منطقه شهری نجف‌آباد برگزار شد.
در این ویژه برنامه ها، کارشناسان و متخصصین امور شهروندی شهرداری در حوزه‌هایی چون ایمنی، بازیافت، پسماند و زباله، خدمات شهری، ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس آموزش‌های تدوین شده را ارائه نمودند.

در این برنامه‌ها پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، خبر شهروندی ویژه دانش آموزان که مهمترین اخبار و رویدادهای فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهر در آن ذکر شده به سمع دانش‌آموزان رسید. پس از اجرای بخش آموزشی توسط کارشناس شهروندی در هر مدرسه، مسابقه شهروندی با حضور دانش آموزان برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی تعلق گرفت.
اضافه می گردد پس از اجرای این طرح در پنجاه مدرسه با حضور بیست مربی معین شهروندی، ویدئو و تصاویر برنامه ها به صورت آیتم های جداگانه توسط مربیان و مسئولین مدرسه در آپ ماهک بارگذاری می‌شود تا دانش آموزان و خانواده‌های آن ها تا روز چهارشنبه پس از مراجعه به ماهک، به آیتم هایی که بیشتر مورد پسند بوده امتیاز دهند. در نهایت توسط همین آپ فعالترین دانش‌آموز و مربی تا هفته آینده معرفی شده و بن کارت های هدیه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد به آنان تقدیم می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 1.5 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.