امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد از میزبانی کاروان اهالی بهشت خبر داد

این شهر قدگاه شهیدان است/ نجف آباد میزبان کاروان اهالی بهشت خواهد بود.

 امامی افزود به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و رفیق شهیدش سردار شهید حاج احمد کاظمی در روزهای 12 تا 15 دی ماه 1401 نجف آباد معطر و مزین به ورود کاروان شهدای جنگ تحمیلی خواهد بود.

وی افزود با ورود کاروان اهالی بهشت از عصر دوشنبه 12 دیماه، ویژه برنامه های "رفیق" شهیدم" آغاز شده، و پس از تشییع در بخش هایی از نجف آباد، به محل یادمان شهداء نجف آباد ختم خواهد شد. در محل یادمان شهداء نیز ویژه برنامه هایی چون شب شعر، و مراسم گرامیداشت کاروان اهالی بهشت پیش بینی شده که به صورت زنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

شهردار نجف آباد از تشییع کاروان اهالی بهشت در روز سه شنبه 13 دی در محل میدان امام خمینی(ره) {باغملی} خبر داد و افزود کارگاه آموزش تلاوت قرآن کریم با حضور اساتید کشوری و برگزاری کرسی تلاوت با حضور هفت نفر از اساتید بین المللی کشور به یاد و گرامیداشت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه های این روز است.

عبدالرسول امامی خاطر نشان کرد یادمان شهداء نجف آباد در روز چهارشنبه میزبان ویژه برنامه "رفیق شهیدم" خواهد بود. در این برنامه که با حضور و عطر معنوی شهداء همراه خواهد بود، حجت الاسلام مهدوی ارفع با محوریت تبیین اهداف شهدا و وظایف فردی و اجتماعی در موقعیت حال حاضر جامعه اسلامی سخنرانی خواهد کرد و حاج مرتضی طاهری نیز به مداحی در رثای بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد پرداخت.

شهردار نجف آباد در پایان ویژه برنامه های فرهنگی هنری مانند اجرای سرود، مداحی و روضه دهه فاطمیه در یادمان شهداء و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی در روز پنج شنبه به میزبانی حسینیه فاطمه الزهرا(س) را به عنوان قسمتی دیگر از ویژه برنامه های میزبانی کاروان اهالی بهشت نام برد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.