امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و پاسداشت مقام مادر با مجموعه جشن های "گل محمدی۲"

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ویژه برنامه های میلاد حضرت زهرا (س) را تشریح کرد.

علیرضا خاکسار ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، خطاب به تمامی بانوان و مادران گرامی، گفت مجموعه فرهنگی شهرداری نجف آباد برای دومین سال پیاپی، ویژه برنامه های این مناست فرخنده را با شعار "جشن گل محمدی۲" از چهارشنبه ۲۱ دی ماه به مدت سه روز تا ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن یزدان پاک، حسینیه فاطمه الزهرا (س)، باغ بانوان و حسینیه بیت العباس فیروزآباد تهیه و اجرا خواهد کرد.

وی افزود مجموعه جشن های این دوره با برگزاری جشن گل محمدی ۲، شامگاه چهارشنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۱ در سالن مجموعه ورزشی یزدان پاک (مدیریت بحران شهرداری) با بخش هایی چون استندآپ، شعبده بازی و خواننده بختیاری، در یزدانشهر شروع می شود. جشن ویژه بانوان در روز پنج شنبه ۲۲ دیماه نیز تدارک دیده شده که با توجه به امکانات موجود در باغ  بانوان، شهروندان می توانند ضمن استفاده از ویژه برنامه های شاد و متنوع تدوین شده از نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان نیز بازدید و در غرفه عکاسی عکسی به یادگار ثبت کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ شب و شام میلاد حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) حسینیه فاطمه الزهرا(س) میزبان گردهمایی بزرگ بانوان فاطمی، جُنگ و جشن ویژه گل محمدی۲ خواهد بود که بخش هایی چون مولودی خوانی حاج سید مهدی میرداماد و اجرای محسن دلیران و دیگر بخش های شاد و متنوع در تاریخ پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه فاطمه الزهرا(س) اجرا خواهد شد.

 ایشان در پایان ادامه داد حمایت از جشن های محله ای مانند حسینیه بیت العباس فیروزآباد از دیگر اقدامات این سازمان است  که از تمامی شهروندان متدین نجف آباد خواست با حضور در این برنامه ها در برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن ها، مجموعه فرهنگی شهرداری را یاری رسانند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.