امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

دوره تخصصی نماز/جلسه ششم و هفتم

پنج‌شنبه  ۲۹ دی ۱۴۰۱  ، حوزه علمیه خواهران نرجس(س) یزدانشهر میزبان ششمین و هفتمین  جلسه از دوره تخصصی نماز بود.
حجت الاسلام محمود رضاوندی مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری در مصاحبه با خبرنگار اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت ششمین و هفتمین  جلسه  دوره تخصصی نماز با سخنرانی حجت الاسلام  والمسلمین علی اکبر وحیدی استاد مرکز تخصصی نماز و کارشناس رادیو معارف شبکه سراسری قم با حضور بیش از ۸۰ نفر از خواهران و برادران طلبه و ائمه جماعات مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری نجف آباد در محل حوزه علمیه نرجس(س) یزدانشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام رضاوندی افزود در این دوره استاد گرامی جناب حجت الاسلام و السملین وحیدی با محوریت موضوع تفسیر آیات نماز به ایراد سخنرانی پرداخت.حجت الاسلام وحیدی به اهمیت و توجه آیات فراوانی که در مورد نماز و برپا کردن نماز وارد شده را بیان نمودند .

استاد وحیدی در ادامه بیانات خود اهمیت نماز در قرآن ،وظایف بندگان در قبال نماز این امر مهم خداوند و محافظت از نماز و روایت پیامبر گرامی اسلام که فرمودند هیچ عبادتی بالاتر از نماز نمی تواند کمر شیطان را بشکند و بینی آن را به خاک بمالد وجود ندارد.

استاد وحیدی در ادامه بیانات خود مراد از اقامه نماز ،محوریت نماز ،مقایسه نماز با بقیه عبادت ها ،محافظت از نماز و تفسیر ایات برگزیده نماز پرداختند.در پایان جلسه نیز از برگزار کنندگان دوره تخصصی نماز و شرکت کنندگان تقدیر و تشکر نمودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.