امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پاسخگویی در مسیر جریان خدمت

ملاقات مردمی مهندس امامی شهردار نجف آباد و معاونین با شهروندان و معتمدین محترم منطقه چهار (یزدانشهر)

دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

با حضور شهردار نجف آباد، معاونین، مدیر منطقه ۴ و تعدادی از معتمدین یزدانشهر جلسه ملاقات مردمی شهردار نجف آباد و نشست صمیمی با معتمدین منطقه ۴ در محل شهرداری یزدانشهر برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در نشست صمیمی با معتمدین منطقه ۴ با توجه به مباحث غیر مرتبط مطرح شده در جلسه گفت شاید چون در کشور مدیریت جامع شهری نداریم مسائلی مثل نبودن پلیس یا عابر بانک در اینگونه جلسات مطرح می شود البته بسیاری از این مسائل به فرمانداری مربوط است که قطعا اگر مراجعه شود فرمانداری پیگیر آن ها خواهد بود.

شهردار نجف آباد در خصوص زیباسازی اطراف مدارس و آسفالت فرسوده درون آنها اعلام کرد ما قبلاً هم گفته ایم اگر آموزش و پرورش همکاری کند و بخشی از هزینه ها را متقبل شود ما حاضریم اشکالات از این دست را برطرف کنیم.

وی افزود در حال احداث سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر برای یزدانشهر هستیم و افتتاح مجموعه ورزشی امام رضا (ع) در پارک فیروزه ضمن رفع نیاز جامعه ورزش، کمک شایانی به رشد ورزش در منطقه ۴ خواهد کرد.

ایشان در ادامه با اشاره به مطالبه زیرگذر کمربند جنوب و شمال یزدانشهر گفت این مطالبه، مطالبه به حقی است که در حیطه اداره راه و شهرسازی است.

امامی در ادامه افزود به خاطر سردی هوا و بارندگی های اخیر در خصوص آسفالت معابر  کار را متوقف کرده ایم که به حول و قوه الهی در اسفند ماه دوباره پیگیر آن خواهیم بود.

 ایشان در خصوص در خواست و مطالبه پایه های تبلیغاتی در سطح شهر و اختصاص اتوبوس برای حمل همشهریان در روزهای پنجشنبه به آرامستان گفت در خصوص پایه های تبلیغاتی کار کارشناسی در حال انجام است و برای اختصاص اتوبوس برای حمل و نقل همشهریان به آرامستان پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

وی ادامه داد توجه عادلانه به منابع و نیازهای شهر وجود دارد و کل شهر نجف آباد بزرگ را به صورت واحد می نگریم.

شهردار نجف آباد در خصوص افزایش سرانه فضای سبز گفت همکاران من در شهرداری نجف آباد در حال برنامه ریزی برای احداث پارک بزرگی به وسعت ۵ هکتار در کنار بیمارستان فاطمه الزهرا (س) هستند که انشاالله به زودی عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.

امامی در پایان افزود همه عزیزان و معتمدین حاضر در جلسه از فعالیت‌های شهرداری تشکر و قدردانی کردند ولی این خدمت رسانی وظیفه ذاتی شهرداری است البته این خدماتی که انجام می‌شود یک توفیقی است که خداوند به ما داده و تا فرصت هست باید این نعمت را غنیمت بشماریم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.