امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

 زنگ انقلاب همزمان با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب در نجف آباد نواخته شد

چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401 ، زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهری در دبیرستان شاهد امام مهدی(خیابان منتظری شمالی_انتهای خرم شرقی)نواخته شد

با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، محمد محمدی معاون فرماندار، سرهنگ نوابی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان، یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، و نمایندگانی از دیگر ادارات زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد امام مهدی (عج)  نواخته شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد همزمان با ولادت جواد الائمه علیه السلام و آغاز جشن های چهل و چهارمین سالگرد انقلاب و دهه فجر انقلاب اسلامی در دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی طی مراسمی زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد امام مهدی (عج) نواخته شد.

در این مراسم یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد گفت فجر آفرینانی همچون شما دانش آموزان در دوران انقلاب با تلاش و حرکت های انقلابی خود انقلاب را به ثمر رساندند و زنگ انقلاب زنگ بیداری ماست این زنگ نشانه هشداری است که بدانیم چه کسانی انقلاب کردند و اکنون وظیفه ما چیست.

در ادامه سرهنگ مسعود نوابی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد گفت این ایام، ایام مبارکی است که به آن اصطلاحاً یوم الله می گویند، ایامی که در آن انقلاب پیروز شده است.

وی در ادامه افزود انقلاب دشمنان زیادی دارد و این را بدانید از ابتدای خلقت هر کجا جریان حقیقی شکل گرفت یک جریان باطل روبروی آن قرار گرفت. و یهود جریان باطلی است که در برابر جریان حق انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است. البته قرار است با تلاش شما دانش آموزان اسلام جهانی شود و پرچم آن به دست صاحب العصر قرار گیرد.

ایشان ادامه داد دشمن در تلاش است داشته های ما را تحقیر و کوچک نشان دهد او می داند با جنگ سخت نمی شود انقلاب را از بین ببرد، آمده تا با جنگ نرم ذهن های ما را تغییر دهد، جنگ امروز جنگ شناختی است یعنی دروغی را آنقدر بزرگ می گویند که خود ما هم باور کنیم البته انقلاب فراتر از مرزهای ما در یمن سوریه عراق و دیگر کشورها زنده است و سنگر های دیگری را در سطح جهان یکی یکی فتح خواهد کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.