امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار نجف آباد مطرح کرد

معرفی گردشگری نجف آباد از مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار شهر نجف آباد در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد اظهار کرد نجف آباد «باغ‌ شهر صفوی» با قدمت قریب به 400 سال به همت مرحوم شیخ بهایی بنا نهاده شده، این شهر  فرصت های سرمایه گذاری بسیاری دارد و در ادوار گذشته بخشی از این فرصت ها احیا و برای بهره برداری در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی به ضرورت احیا و معرفی فرصت های گردشگری شهر نجف تاکید کرد و گفت شناسایی هویت قدیمی شهر نجف آباد و معرفی آن یکی از مهمترین ماموریت ها و وظایف شهرداری نجف آباد به شمار می رود که این مهم باید از زوایای مختلف مورد توجه قرار گیرد.

امامی ادامه داد برای مثال بناهای قدیمی و تاریخی بسیاری در این شهر وجود دارد که باید از نظر هویتی مورد بررسی قرار گیرد، همچنین مشاغلی در نجف آباد بوده که نیازمند احیا است و از طرفی مباحثی همچون زمینه غذا و تغذیه مطرح است که می توان از فرصت های آن در گردشگری نجف آباد بهره برد و به مردم ارائه شود.

شهردار شهر نجف آباد به اقدامات صورت گرفته در عرصه احیای ظرفیت های گردشگری اشاره و عنوان کرد با اقدامات صورت گرفته در شهرداری نجف آباد تعدادی از خانه های قدیمی از جمله خانه ایثار، نوریان و... مرمت و بازسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت. برای مثال بوستان زندگی که بخش عمده ای از مبحث گردشگری شهر نجف را به خود اختصاص داده است می تواند یک محور گردشگری خوبی برای این شهر به شمار آید که می توان بخشی از مشاغل قدیمی نجف آباد را در زیر لوای آن احیا کرد.

امامی حضور شهرداری نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را بسیار ارزشمند و مفید دانست و ابراز کرد با توجه به اینکه شهر نجف آباد به دلیل جمعیت و هم از نظر وسعت از شهرستان های بزرگ اصفهان به شمار می رود ویژگی های مختلف و منحصر به فردی دارد. این شهر به عنوان شهیدستان کشور در دوران دفاع مقدس و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم کشور کرده و سهم بسزایی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

 ایشان حضور شهرداری نجف آباد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را بسیار ارزشمند و مفید دانست و گفت: هدف از این حضور معرفی ظرفیت گردشگری نجف آباد و جذب سرمایه گذار است

وی در پایان خاطرنشان کرد حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت خوبی برای معرفی گردشگری نجف آباد و جذب بخش خصوصی سرمایه گذار به شمار می رود. بر این اساس از سرمایه گذارانی که علاقمند هستند اقدامات و فعالیت های فاخری داشته باشند و از سرمایه خود بهره برداری کنند دعوت می کنیم تا در شهر نجف آباد حضور به هم رسانند تا در فرصت های گردشگری و پروژه های سرمایه گذاری خوبی که به آنها ارائه می شود مشارکت داشته باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.