امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران؛

دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه شهرداری نجف آباد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در غرفه شهرداری نجف آباد حضور یافت و از ظرفیت گردشگری این شهر دیدن کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در غرفه شهرداری نجف آباد حضور یافت و از ظرفیت گردشگری این شهر دیدن کرد.
بر اساس این گزارش، زارع پور شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: هموطنان عزیز از جای جای ایران اسلامی از جمله اصفهان و شهر نجف آباد در نمایشگاه حضور یافتند و از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی خود را به نمایش گذاشتند؛ بر همین اساس توصیه می کنم همشهریان استان تهران و هموطنان از این نمایشگاه و غرفه نجف آباد بازدید نمایند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: حال و هوای خوبی در نمایشگاه حاکم است، اقوام و فرهنگ های مختلفی در نمایشگاه حضور یافتند و این نشان از ظرفیت خوبی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. با وجود وحدت و همدلی شاهد این تنوع هستیم.
وی درباره سفر خود به شهر نجف آباد تصریح کرد: در سفر بعدی که به اصفهان خواهم داشت از شهر نجف آباد دیدن خواهم کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.