امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با حضور مسئولین شهری و ستادی شهرداری نجف آباد

نشستی برای استقبال از بهار و مسافران به رنگ ستاد نوروزی

دوشنبه 22 اسفندماه 1401 _تالار فرزانگان

جلسه ستاد نوروزی با حضور حبیبی دبیر ستاد نوروزی شهرستان و رئیس میراث فرهنگی، مهندس رسول صادقی دبیر ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد و معاونت خدمات شهری، مهندس سید رسول موسویان معاونت و و و و مدیران مناطق و ستادی شهرداری نجف آباد در محل سالن فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت در این جلسه هر کدام از مدیران معاونین و مدیران ستادی در حوزه خود به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در جهت استقبال از بهار و پذیرایی از مسافران نوروزی پرداختند.

وی ادامه داد در پایان حبیبی دبیر ستاد نوروزی شهرستان ضمن آرزوی اسکانی خوش برای مسافرین نوروزی در شهر نجف آباد گفت در سامانه اطلاع رسانی گردشگری کشور جاذبه های نجف آباد را افزایش داده ایم و از لحاظ کمی تعداد آنها ارتقا یافته است و امیدوارم از لحاظ کیفیت نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت حبیبی در پایان خواستار انعکاس آمار اسکان و پذیرایی و بازدید ها به صورت روزانه و در اسرع وقت در ایام نوروز بود.

حیدری خاطرنشان کرد در ادامه مهندس رسول صادقی دبیر ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد به ایراد سخن پرداخت و گفت شهر نجف آباد در مسیر توسعه گردشگری قرار گرفته است و اگر بر همین منوال پیش برویم انشاالله در سال‌های آینده به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.