امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به مناسبت روز گرامیداشت شهداء صورت گرفت:

ادای دین به مقام والای شهداء؛ دیدار و مصاحبت مدیران شهری نجف آباد با خانواده و یادگاران عرصه شهادت و ایثار

چهارشنبه 24 اسفند 1401، به مناسبت روز بزرگداشت شهداء مدیران شهری، فرماندهان نظامی و مسئولین اداری نجف آباد به دیدار خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران رفتند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این دیدار به میزبانی عبدالرسول امامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد و با حضور احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به همراه معاون انصاری معاون درمان بنیاد شهید استان، سردار محمدی فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف، شریعتی نیا رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد، به دیدار مصطفی صادقی پور، رزمنده ی جانباز و آزاده  سرافراز،  معتمد معین بنیاد شهید نجف آباد رفتند.

احمدی نیا ضمن گرامیداشت روز شهداء و تجلیل از ایثارگری آزادگان و جانبازان وجود با ارزش گوهرهای ارزشمندی چون صادقی پور فعال فرهنگی را نعمتی گران سنگ برای انقلاب و حفظ خون شهدا دانست. وی افزود یادگاران شهداء مهمترین نقش را در جهاد تبیین و تحقق فرامین گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مد ظله) دانست.

حضور در محضر خانواده شهیدان حجتی و خانم حبیب الهی مادر محترم شهیدان حسن، حسین و عباس  بخش دیگر این دیدار بود که امامی در سخنانی کوتاه دیدار و تکریم خانواده های شهداء را وظیفه خطیر مدیران و مسئولین جامعه اسلامی دانست. وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداء است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.