امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
روز خادمان آرامستان ها؛

مراسم تجلیل از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکشان آرامستان شهرداری نجف آباد

چهارشنبه 24 اسفند 1401 با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، معاونین و مسئولان مدیریت شهری نجف آباد مراسم تجلیل از کارکنان و پرسنل آرمستان شهرداری نجف آباد در سالن اجتماعات سردار شهید احمد کاظمی برگزار شد.

در این مراسم صادقی معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان آرامستان نجف آباد، مجموعه اقدامات انجام شده در این سازمان را نمونه اقدام سریع، کارآمد و در راستای خدمات رسانی جهادی به مردم شریف نجف آباد دانست.

آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد، مزیت خدمات رسانی در آرامستان نجف آباد را همجواری با جنت الشهداء، مزار شهید مدافع حرم محسن حججی دانست و ضمن تقدیر از برخورد شایسته و خدمات ارزنده به شهروندان، از زحمات بی دریغ پرسنل آرامستان نجف آباد تقدیر کرد.

زارعان مدیر عامل سازمان آرامستان شهرداری نجف آباد پس از ارائه گزارش سالانه در سال 1401، مهمترین برنامه های کوتاه و بلند مدت پیش رو را تشریح نمود. وی توجه ویژه به کرامت خانواده متوفی، تسهیل و ساماندهی خدمات بهینه و رفع بزرگترین مشکلات موجود را از دغدغه های سازمان آرامستان در سال پیش رو دانست.

در ادامه عبدالرسول امامی ضمن تجلیل از زحمات شایسته کارکنان خدوم و زحمتکشان آرامستان، توجه ویژه به دو نگرش اصلاح ساختاری و زیرساخت های خدماتی مجموعه و تأکید بر تدوین برنامه فرهنگی منسجم را از جمله مواردی دانست که دستیابی به آن می تواند در خدمات رسانی شایسته به مردم شهیدپرور نجف آباد مؤثر و راهگشا باشد.

پخش کلیپ معرفی آرامستان و گزارش تصویری فعالیت های انجام گرفته در سال 1401، و تجلیل از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکشان آرامستان شهرداری نجف آباد از بخش های دیگر این مراسم بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.