امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آغاز به كار ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد؛

شروع رسمی جشنواره آمد بهار جان‌ها

یک شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران مناطق شهری، رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و دیگر مسئولین شهری در یادمان شهداء نجف آباد، فعالیت ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد آغاز شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این مراسم صادقی رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد و تدابیر انجام شده در راستای برگزاری فاخر جشنواره نوروزی و شایسته ترین میزبانی از میهمانان نوروزی، مهمترین برنامه های حوزه های متنوع ستاد مانند عمرانی خدماتی، خدمات شهری و زیباسازی، اطلاع رسانی، اسکان و فرهنگی تفریحی و .. را تشریح نمود.
در ادامه این مراسم یوسفی نژاد از اعضاء شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهری و ستاد نوروزی شهرداری در آماده سازی شهر جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی، دستیابی به احسن الحال مطرح شده در دعای تحویل سال را منوط به کسب رضایتمندی شهروندان و بالطبع خشنودی ذات اقدس الهی دانست و حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر از مجموعه برنامه ها و اقدامات ستاد را اعلام نمود.
عبدالرسول امامی شهرار نجف آباد در این مراسم گفت: کسب مقام های دوم نوروزگاه و چهارم پذیرای از تعداد مسافر سال ۱۴۰۱، افتخاری عظیم و شاخص بوده که وظیفه و مسئولیت مدیران، مسئولین و اعضای ستاد نوروزی را بیش از پیش متذکر می گردد. امامی با اشاره به مجموعه فعالیت های در نظر گرفته ستاد ابراز امیدواری کرد روح معنویت ماه میهمانی خدا در توفیق خدمت رسانی شایسه رهنما و یاور زحمت کشان این حوزه باشد.
مهندس حبیبی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نیز ضمن تقدیر ویژه از تلاش های مجموعه شهری نجف آباد در سال گذشته، افزود پیشرفت نجف آباد از نظر افزایش زیرساخت های فیزیکی و برنامه ریزی های مدون و دقیق می تواند نمونه ای شاخص از رشد و نمو این صنعت پر رونق و ایجاد توسعه پایدار در باغ شعر صفوی باشد.
در این مراسم پس از زیارت و تجدید میثاق با شهداء و آغاز رسمی جشنواره نوروزی آمد بهار جان ها، حاضرین از پروژه های بهبود میدان آزادگان و پنج اسفند بازدید کرده و ضمن حضور در ایستگاه اطلاع رسانی، از روند راهنمایی مسافرین نوروزی مطلع شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.