امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

باغ بانوان پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی

مهندس رسول صادقی گفت: همچون سال های اخیر، امسال نیز ویژه برنامه های متنوع و متعددی برای ایام نوروز تدارک دیده شده که افتتاحیه آن یکشنبه 28 اسفند ماه در محل یادمان شهدا با حضور مدیران شهری  برگزار گردید .

رییس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: شهرداری نجف آباد در جشنواره نوروزی «باغ‌شهر صفوی» پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و طی روزهای گذشته بیش از هزار نفر از مسافران نوروزی، میهمان شهرستان نجف‌آباد بوده‌اند.

رسول صادقی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند از امکانات مجموعه باغ بانوان نجف‌آباد با وسعت ۷ هکتار و محیط زیبا و آرام آن برای اسکان استفاده کنند.

وی افزود: در این مجموعه علاوه بر وجود فضاهای روباز و دلنشین، آلاچیق‌های منفرد، زمین‌های ورزشی، وسایل بازی کودکان و ایستگاه‌های سلامتی، سالن مرکزی۴٠٠ متری نیز برای استفاده در مواقع بارانی و برودت هوا در نظر گرفته شده است.

صادقی از آماده باش سالن سرپوشیده گلزار شهدا و سالن مدیریت بحران شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در صورت تکمیل ظرفیت باغ بانوان، اماکن دیگری نیز برای مواقع ضروری با تمامی امکانات در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد نوروزی نجف‌آباد گفت: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، هتل کوثر مجموعه فرهنگی شهید کاظمی با ظرفیت کامل خود در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است. این مجموعه در دو طبقه با ٢۵ سوئیت، قادر به میزبانی بیش از ۲۰۰ نفر است.

صادقی به استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی اشاره کرد و افزود: مدارس و مهانپذیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد نیز با فراهم کردن تمام امکانات رفاهی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خدمت میهمانان نوروزی خواهد بود.

وی گفت: امکانات و فضای مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰نفر و پنجاه سوئیت مجزا و مجهز، دیگر مکانی است که مسافران می‌توانند برای اسکان، از آن استفاده کنند.

ریس ستاد نوروزی شهرداری خاطر نشان کرد: در راستای ارائه تسهیلات بیشتر به مسافران نوروزی و معرفی جاذبه های گردشگری شهر، پنج کیوسک نیز از بیست و چهارم اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی طی سه شیفت کاری در ورودی های اصلی شهر مستقر شده و ضمن راهنمایی گردشگران، کارهایی مانند توزیع نقشه های گردشگری، بروشورهای معرفی نجف آباد و ارائه اطلاعات در مورد مکان های اسکان را انجام دادند.

مهندس صادقی از تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی، میدان شهدا در نزدیکی راهنمایی و رانندگی، یادمان شهدا، بلوار الغدیر در ورودی شهر از سمت گلدشت و میدان دانشگاه آزاد به عنوان مکان های استقرار این کیوسک ها نام برد و گفت: از چند ماه مانده به پایان سال، مجموعه امکانات و توان شهرداری نجف آباد در قالب کمیته های ۹گانه مشغول برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های این مدت و اجرای آن ها در بازه زمانی ایام نوروز شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.