امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری نجف‌آباد به مناسبت دهه کرامت

دهه اول ماه ذی‌القَعده که آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است، بدون تردید دهه کرامت فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج و تعمیق معارف ناب اسلامی و فرهنگ حیات بخش اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

روشن است که تکریم و تعظیم دهه نورانی کرامت و برگزاری هر چه شایسته و پرمحتوای ویژه برنامه ها و جشن های این دهه که با شعار و هدف «جَمعِمان جمع است زیر پرچمت..» برگزار می شود، عاملی مهم و تأثیرگذار در تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان و حرکتی بزرگ در تعمیق باورهای دینی محسوب می شود.

اینجانبان، فرا رسیدن اول ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، و یازدهم ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور گنج عصمت و سکاندار سفینه ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه نورانی کرامت را به شهروندان نجف آباد این ارادتمندان خالص  ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نماییم.

✍️ عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.