امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد

تصاویر امام خمینی(ره) بر فضای رسانه شهری به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار از نصب تصاویر امام خمینی(ره) بر فضای رسانه شهری به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد .

مهندس خاکسار گفت :به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) بر فضای تبلیغاتی و رسانه ای شهر تصاویر امام خمینی (ره ) با شعار" امام امت " و سخنانی از حضرت امام خامنه ای(مدظله)  در مورد امام خمینی(ره) همچون " امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است - راه او [امام ]راه مـا، هـدف او هـدف مـا، و رهـنـمـود او مشعل فروزنده ماست - نام او [امام] پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهـداف ایـن انـقـلاب اسـت - او [امـام ] بـه اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد و ... " طراحی و ارائه شد .
خاکسار در مورد شخصیت امام خمینی(ره) بیان نمود که :  یکی از برترین چهره هایی که تاریخ بشریت به خود دیده ، شخصیت متعالی امام خمینی(ره ) اسـت . او بـا قیامش علیه ظلمتها، بعثت انبیا و امامت اوصیا را در خاطره ها زنده کرد. با پایمردی آن یگانه دوران انقلابی به وجود آمد که ((اعجاز قرن )) نامیده شد.

در مـیـان رهـبـران سـیـاسـی جـهان تا به امروز، کمتر شخصیتی به جامعیت امام خمینی (ره ) بـروز نـمـوده اسـت . شـخـصـیـت استثنایی و اسطوره ای که توانست از یک جمع پریشان و پـراکـنـده ، یـک امـت مـتـحـد بـسـازد و بـزرگ ترین انقلاب قرن را بر پا کند. و باز به دلیـل هـمـیـن جامعیت اش بود که میلیون ها نفر، به استقبالش رفتند، صدها هزار نفر جان و مالشان را فدای راهش نمودند و میلیون ها نفر در تشییع جنازه اش ، او را بدرقه کردند.

خاکسار همچنین اشاره نمود:
شنیدن وصف امام و شرح اندیشه های جاودانه آن یگانه دوران دلنشین است ، اما وقتی خلف صالح او، مقام معظم رهبری(مدظله) که سالها در جوار وی زیسته و درس امامت و رهبری آموخته و در فراز و نشیب های مبارزه و پیروزی نظام اسلامی از نزدیک ترین یاران و شاگردان خاص و شایسته امام بوده ، لطافت و شیرینی دیگری دارد.
ایـن شـاگـرد خاصِ امام ، چنان آن روح ملکوتی را توصیف می کند که عاشقان امام را به وجد می آورد:
حضرت امام خامنه ای (مدظله ) در مورد اصول امام خمینی(ره) می فرمایند که :
محور همه اصول و قواعد کار امام بزرگوار ما در دو چیز خلاصه میشد: اسلام و مردم. اعتقاد به مردم را هم امام بزرگوار ما از  اسلام گرفت. اسلام است که روی حقّ ملتها، اهمیت رأی ملتها و تأثیر جهاد و حضور آنها تأکید میکند؛ لذا امام بزرگوار محور کار را اسلام و مردم قرار داد؛ عظمت اسلام، عظمت مردم؛ اقتدار اسلام، اقتدار مردم؛ شکست‌ناپذیری اسلام، شکست‌ناپذیری مردم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.