امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اخبار فرهنگی تفریحی

مسابقه دارت خانوادگی
مسابقه خانوادگی دارت جمعه هر هفته در محل پارک کوهستان ساعت 18 و با استقبال خوب شهروندان روبرو میشود. در این مسابقه تمام رده های سنی شرکت کرده و به 5 نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب نمایند جوائزی اهدا میشود.
جشنی برای دختران
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشنی در پنجم شهریورماه ویژه بانوان در باغ بانوان برگزار شد. از برنامه های این جشن سخنرانی کارشناس شبکه بهداشت در مورد تغذیه و سلامت،مولودی خوانی بانوان و برپایی مسابقه پیامکی بود که با استقبال بی نظیری روبرو شد.
جشنواره ماکارونی
جشنواره پخت انواع ماکارونی ویژه بانوان در تاریخ 18 شهریورماه در باغ بانوان و بصورت رایگان برگزار میشود. علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند با شماره 42726436 تماس بگیرند.
ثبت نام کلاسهای سازمان فرهنگی تفریحی
سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف آباد در ماه پایانی تابستان نیز کلاس های فرهنگی، هنری خود از جمله قرآن- زبان انگلیسی- نقاشی- کاردستی- خلاقیت- شطرنج-ژله- قلاب بافی- بافتنی- عروسک دوزی و خوشنویسی را در محل فرهنگسرای خارون برگزار می کند. تاکنون 300 نفر در این کلاسها ثبت نام کرده اند.
نمایشگاهی تصویرسازی
نمایشگاه تصویرسازی آثار خانم فخاری زاده با حدود 30 اثر و با موضوعات آئین های ایرانی از جمله جشن های باستانی و مذهبی از روز شنبه 8 شهریورماه به مدت 6 روز از ساعت 8صبح تا 2بعدازطهر در محل فرهنگسرای خارون برپاست.
اولین برنامه طنز رادیویی
سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف آباد اعلام کرد: تیک تاک اولین برنامه طنز رادیویی هست که جمعه 21 شهریور ماه ساعت 20:30 با حضور هنرمندان نجف آباد همراه با برنامه های شاد و لذت بخش در محل باغ بانوان برای عموم و بصورت رایگان برگزار می گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.